Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Zelfde datum als ik dus. Toch apart dat jij al (meerdere keren) gebeld bent en ik nog niet. Een collega van mij neemt de Foutlander over en verlengt het contract nog met een jaar, dus ik kan in beginsel de Tesla morgen in ontvangst nemen;) Heb dan alleen nog geen laadpaal:D
 
  • Like
Reactions: MarcelS
Zelfde datum als ik dus. Toch apart dat jij al (meerdere keren) gebeld bent en ik nog niet. Een collega van mij neemt de Foutlander over en verlengt het contract nog met een jaar, dus ik kan in beginsel de Tesla morgen in ontvangst nemen;) Heb dan alleen nog geen laadpaal:D

Raar inderdaad.

Ik heb ook nog geen laadpaal, ik krijg een wall Charger via een referral maar dat duurt nog wel even, gelukkig heb ik ook gewoon een 380v aansluiting dus kan voorlopig daarmee laden
 
Raar inderdaad.

Ik heb een e-mail aan Delivery gestuurd. Hopelijk nemen ze snel contact met me op.

Ik heb ook nog geen laadpaal, ik krijg een wall Charger via een referral maar dat duurt nog wel even, gelukkig heb ik ook gewoon een 380v aansluiting dus kan voorlopig daarmee laden

Mijn laadpaal wordt naar verwachting laatste week van juni geplaatst - maandag even informeren. Zou net op tijd zijn dus.
 
Voor iedereen die nog zonder laadpaal zit, op vakantie is of zijn leasecontract nog moet uitzitten: vraag Delivery je auto naar achteren te plannen - dan schuif ik misschien naar voren :D.

Geintje, maar zou leuk zijn om Cars and Coffee Twente te halen 17 juni.
 
  • Like
Reactions: Soepkop
Met die informatie op je persoonlijke pagina is wel het een en ander mis.

Nu staat er dat mijn auto is aangekomen in de haven en laatst stond er dat hij was aangekomen in de fabriek voor de eindmontage.

Woensdag ga ik hem ophalen, dus geloof niet altijd wat er als status wordt opgegeven.
 
Met die informatie op je persoonlijke pagina is wel het een en ander mis.

Nu staat er dat mijn auto is aangekomen in de haven en laatst stond er dat hij was aangekomen in de fabriek voor de eindmontage.

Woensdag ga ik hem ophalen, dus geloof niet altijd wat er als status wordt opgegeven.
Wat jij hierboven beschrijft komt vaker voor, vlak voor aflevering staat ‘ie opeens weer in de haven.
 
De Kentucky has landed....... Aftellen kan nu echt beginnen!

Helaas worden de Tesla’s er pas uitgeladen bij de volgende stop in Rotterdam voor zover ik weet. (Morgen of overmorgen) De grap is dat ze nu eigenlijk dichterbij Tilburg zijn dan in Rotterdam... ;)

Maar... ik deel je gevoel. De eindfactuur zegt bij mij ook 25 juni en dat komt mooi overeen met wat onze vrienden van delivery zeggen. :)