Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Wow mooi he ;)

Jij hebt wel het witte interieur genomen, ik wilde het maar heb het niet aangedurfd met 2 kleine kinderen
Ik heb ook twee kleine kinderen (3 en 6), maar na het bekijken van een aantal YouTube filmpjes, de gok gewaagd. Met babydoekjes zijn de stoelen weer mooi schoon te krijgen ;). Wat een ervaring die Tesla, het is het wachten waard. En voor de mensen die wachten er stonden zeker 20 Tesla’s te wachten voor de rollerbank en 20 tesla’s voor de testtrack. Die zijn maandag aan de beurt.
 
  • Like
Reactions: MarcelS
Je bent niet de enige ik was de enige s met een wit interieur ;)
Ik vind het zelf veruit het mooiste en had die filmpjes ook gezien, echter toen ik een proefrit ging maken en wilde gaan bestellen in jouw opstelling stond er ook een x met wit interieur, deze was 2maanden oud en de stoelen waarom erg vies/blauw van spijkerbroeken. Gezien ik altijd spijkerbroeken draag en geen poetser ben leeknhe menigeen succes. Toen daarna de verkoper het mij nadrukkelijk af deed raden met kleine kinderen was de twijfel daar en heb ik zelfs daarom niet direct de auto besteld.

Maar nogmaals in mijn ogen heb jij nu wel de mooiste combi.
 
Ik vind het zelf veruit het mooiste en had die filmpjes ook gezien, echter toen ik een proefrit ging maken en wilde gaan bestellen in jouw opstelling stond er ook een x met wit interieur, deze was 2maanden oud en de stoelen waarom erg vies/blauw van spijkerbroeken. Gezien ik altijd spijkerbroeken draag en geen poetser ben leeknhe menigeen succes. Toen daarna de verkoper het mij nadrukkelijk af deed raden met kleine kinderen was de twijfel daar en heb ik zelfs daarom niet direct de auto besteld.

Maar nogmaals in mijn ogen heb jij nu wel de mooiste combi.
Dank voor het compliment.
 
  • Like
Reactions: Advh
423F1E32-6DC1-42B8-8EFF-1283773A3D17.jpeg
 
En daarom wilde ik dus een Silver Metallic:cool::cool: Prachtig! Geniet ervan en veel veilige kilometers toegewenst. Ik troost me maar met de gedachte dat Deep Blue ook mooi is....:D

Four more days.....

Heb je ook interieurfoto's? Ben zo benieuwd naar de Grafiet interieurlijsten!
 
En daarom wilde ik dus een Silver Metallic:cool::cool: Prachtig! Geniet ervan en veel veilige kilometers toegewenst. Ik troost me maar met de gedachte dat Deep Blue ook mooi is....:D
Four more days.....
Thanks; ik ben er ook blij mee! Vooral het contrast met de donkere wielen maakt hem speciaal. Sterkte nog even met aftellen.

Heb je ook interieurfoto's? Ben zo benieuwd naar de Grafiet interieurlijsten!
Morgen met daglicht maar even! Ziet er chic uit.
 
De mijne is onderweg, staat op de Maersk Iowa, die op dit moment vaart ter hoogte van Vlissingen, richting Antwerpen. Wordt binnen enkele dagen in Rotterdam verwacht. Delivery geeft aan dat ik eind juni al kan rijden, waarschijnlijk met kwartaalcijfers te maken ;).
Ik ga eerst nog met de V60 PIH op vakantie en midden augustus ophalen. Wel verleidelijk om te halen als ik weet dat de auto klaar staat.Maersk Iowa.jpg