Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Toch eens gaan nadenken over een naam voor de opvolger van BlueBolt

Ik heb al een naam gekozen: "Tess". Neen, dit is geen flauw afkooksel van het woord Tesla, maar het is een sterk karakter uit de game "The last of us", waar ik met veel plezier naar gekeken heb (niet gegamed). Hier kan je zelf zien waar Tess haar intro maakt in de game:
Voor de liefhebbers: The last of us 2 gaat later dit jaar uitkomen. Hartelijke groeten uit Genk, België
 
  • Like
Reactions: questa
Ik heb al een naam gekozen: "Tess". Neen, dit is geen flauw afkooksel van het woord Tesla, maar het is een sterk karakter uit de game "The last of us", waar ik met veel plezier naar gekeken heb (niet gegamed). Hier kan je zelf zien waar Tess haar intro maakt in de game:
Voor de liefhebbers: The last of us 2 gaat later dit jaar uitkomen. Hartelijke groeten uit Genk, België

Allemachtig, Jean. En ik maar denken dat de Titanic een lange film was. Een film van 10 uur lang; respect. Downloaden en straks tijdens je rit in de Tesla op AP opnieuw bekijken zou ik zeggen... ;)
 
  • Funny
Reactions: Jean Loyens
Allemachtig, Jean. En ik maar denken dat de Titanic een lange film was. Een film van 10 uur lang; respect. Downloaden en straks tijdens je rit in de Tesla op AP opnieuw bekijken zou ik zeggen... ;)
Hahaha Karel, you made my day :p. Ik heb die uiteraard niet ineens bekeken, stel je voor zeg, maar over enkele weken. Je kan tenslotte stoppen waar je wil op YouTube en later weer verder kijken. Ook heb ik regelmatig wat versneld omdat de gameplay vaak vergelijkbaar is. Het ging me om het verhaal. Als je de eerste 10 minuten bekijkt heb je een goed beeld, echt wel goed gedaan. Tess komt pas nadien in beeld, wanneer we in het verhaal ineens 20 jaar verder zijn. Hier is een versie van ... 3 uur, dus komt in de buurt van Titanic ;-). Veel minder gameplay, maar wel de story:
 
Last edited:
Screen Shot 2018-08-09 at 13.03.44.png


Yes! De vaart zit erin volgens mij. Trein is 3 weken toch?
 
View attachment 324326
Yes! De vaart zit erin volgens mij. Trein is 3 weken toch?

Hmm... mij werd verteld dat het een zestal weken zou duren. Mijn wagen (ook een rode model S 75D :)) is ook sinds zondag "klaar en wordt ... vervoerd". Bij mij staat "september - early october". Volgens mijn garage zal het wel tegen eind september kunnen. Kan natuurlijk wel zijn dat het in Nederland (nog) sneller gaat als in België; ik weet namelijk niet of ie eerst in Nederland arriveert. Dit heb ik als tekst van iemand doorgekregen:

"De rit van Fremont naar Houston duur ongeveer 14 dagen. Daarna gaat hij met de boot mee. Dit duurt ongeveer 20 dagen. Daarna met een binnenvaart schip van Rotterdam naar Tilburg, ongeveer 3 dagen. En dat hopen dat het in Tilburg niet te druk is; hij kan in zo'n 4 uur klaar zijn. Maar meestal duurt het daar ook nog wel een dag of 5. Al met al, ongeveer een week of 6 na deze melding kun je hem verwachten."
 
Zo zie je maar hoe het kan wisselen, ik heb 3 weken in 'pre-productie' gestaan, en nu is hij in 3 dagen 'gemaakt'. Maandagavond in productie, donderdagochtend klaar.

Bedankt voor de tijdsplanning @Jean Loyens. Ik heb de eerste 2 weken van oktober vrij voor vakantie gemaakt, zou fijn zijn als we niet alleen het laatste weekend weg kunnen :D.

Ik ga ook even de orderlist bijwerken (Model S/X Order Tracker)
 
Last edited:
Zo zie je maar hoe het kan wisselen, ik heb 3 weken in 'pre-productie' gestaan, en nu is hij in 3 dagen 'gemaakt'. Maandagavond in productie, donderdagochtend klaar.

Bedankt voor de tijdsplanning @Jean Loyens. Ik heb de eerste 2 weken van oktober vrij voor vakantie gemaakt, zou fijn zijn als we niet alleen het laatste weekend weg kunnen :D.

Ik ga ook even de orderlist bijwerken (Model S/X Order Tracker)
Mijn, ook al rode, is ook ‘af’. Benieuwd op welke boot hij gaat...
 
  • Like
Reactions: woes and Alain13
YES!! Vanochtend nieuwe status: auto is in Tilburg aangekomen.

Preventief maar met het Tesla-team gebeld; woensdag 22 augustus om 10.00 uur ga ik Tilburg onveilig maken. Met een beetje geluk nog eerder, maar dat blijft even afwachten...
Stond die van jou ook op de Ohio? Die van mij wel dus die is dinsdag in Rotterdam aangekomen dus ik denk dat mijn Model S ook vandaag in Tilburg aan zal zijn gekomen... helaas geen telefoontje van Tesla...