Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Erik,
Wanneer kwam jij 'uit productie' of ging je 'erin'?
Ik heb het idee dat ik net de (stoom)boot heb gemist... en toch sta ik nog op eind november, jouw bericht geeft weer hoop

Ik ging 14-10 in productie (volgens MyTesla wat dus meestal achter loopt)

Gewoon even je DS bellen en vragen wat de status is.
Ik heb maandag gebeld en toen was het nog onzeker wanneer hij kwam. Toen afgesproken dat de DS het zou uitzoeken en de volgende dag dus het goede nieuws.

Hoop dat je ook volgende week aan de beurt bent
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    480.1 KB · Views: 257
Goedemorgen allen, mijn 1e post hier.

Ook ik ben in blijde verwachting en kreeg gisteren de bevestiging van mijn DS dat ik hem kan komen ophalen op 2 december om 10 uur. Besteld op 26 juli 2014. :smile:

Alleen Don Juans hoeven maar een paar maanden te wachten :). Ik heb mijn Model S in het voorjaar van 2011 besteld en op 25 november 2013, na 2,5 jaar wachten, wordt ie één jaar.
 
Yep, hij zit bij de laatste lading van dit jaar en ik mocht kiezen op de 30e of de 31e december. Maar goed, we gaan hem pas echt inschrijven in 2015, dat kan alleen maar positief zijn op vlak van restwaarde.

En nu kan ik inderdaad niet anders dan 2/12 nog eens een proefritje gaan maken als zoethoudertje. Bij de eerste Tesla Tuesday van 2015 (of is dat de nieuwjaarsreceptie) kan ik dan ook eens vooraan parkeren :biggrin:


Hebben ze je kunnen vertellen of hij al op de boot zit?
Misschien dan toch nog een laatste proefritje op 2/12? :biggrin:
 
De productie van de P85D modellen is net begonnen. Binnen 2 weken kunnen we de eerste feedback verwachten van P85Ds in het wild. :scared:

Ja ik zag het ook net... benieuwd...
Staat die van u ook nog op maart 2015, zonder VIN?
Volgens mijn DS zou de wagen de 1e of 2e week van januari gebouwd worden.
Misschien met een beetje geluk toch eind februari, zoals eerst stond in My Tesla.