Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor What's new bij Tesla-accessoires

Welk kleurnummer van de aero wheel cap vind je het leukst?


  • Total voters
    17
This site may earn commission on affiliate links.
Beste TMC'ers, de groeten van Yao in november.

Er is deze maand veel gebeurd voor onze startende onderneming: het leren van advertenties te plaatsen, het worstelen met importen, de goedkeuring van article 23....maar het belangrijkste is dat ik het gevoel heb dat mijn Nederlands snel beter wordt :)

Naast de drukke en gelukkige dagen, een miljoen danken aan een handvol TMC'ers die ons geweldige tips, ondersteuning en hun waardevolle bestellingen gaven.
Gisteren hebben we een pellet ontvangen met meer dan 20 soorten nieuwe producten die we nog niet in onze webshop hebben staan, waaronder een aantal praktische Model S/X accessoires, ik wil graag jullie een aantal voorbeelden geven:
De winter komt eraan, dus we werken samen met Lifehammer, om onze klant veiligheidsproducten uit Nederland te leveren, voor deze collectie kunt je deze link volgen.

Eindelijk overwegen we ook de nieuwe aero wheel caps voor Model 3 te verkopen, met dit product behoudt je zowel je mooie wielen als de efficiëntie. Ik wil graag weten wat je mening is, welk kleurnummer je het beste bevalt?
Aero wheel cap.jpg


Als je vragen of behoeften heeft, laat het me dan hieronder weten, ik zal je zo goed mogelijk van dienst zijn.

Nog fijne weekend!

MvG
Yao Lee
 
Die Carbon look deurbeschermers heb ik eerder ook voor mijn S gekocht. Vooral tijdens mijn verblijf in Griekenland had de onderkant van de deurbekleding het te verduren door de zanderige flip flops. Opvoeden van mijn gezin heb ik al opgegeven, verloren moeite.

Aanbrengen met de föhn. Beginnen met een achterdeur, want het heeft een kleine leercurve. Het resultaat is als OEM vermits de rest van het interieur ook Carbon look is. Totale plaatsingstijd voor vier deuren 40 minuten. Erg strak. Aanrader.
 
Last edited: