Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie doet wat?

This site may earn commission on affiliate links.
Het idee waarom ik dit draadje gestart was, was niet om reclame te maken voor een eigen bedrijf, maar wel om mensen de kans te geven om te zeggen waar ze professioneel mee bezig zijn.
Het is nu niet zo dat het Tesla forum door 1 draadje (met een andere doelstelling trouwens) dan plots een marketingtool is. Zij die hier op inzetten, veel succes met de zaken ;)

Heb je de rest van mij stuk (begrijpend)gelezen...juich dit soort off-topics threads juist toe!
Maar in het vervolg zal ik er 20 smileys achterplaatsen om er zeker van te zijn dat een ieder het cynisme(mijn Amsterdamse humor) snapt.
 
Heb je de rest van mij stuk (begrijpend)gelezen...juich dit soort off-topics threads juist toe!
Maar in het vervolg zal ik er 20 smileys achterplaatsen om er zeker van te zijn dat een ieder het cynisme(mijn Amsterdamse humor) snapt.

Gio, ik heb zeker de rest van je stuk gelezen, en ik had zelfs die zachte Amsterdamse humor tussen de lijnen gelezen. Ik had jou post gequote om met een eerder nuchtere, maar eveneens cynische Vlaamse humor te antwoorden dat (al) je eitjes in het mandje van het "TMC marketingplatform" leggen me geen goede zaak zou lijken om gouden zaken te gaan doen.

Dus ook ter verduidelijking, ik sta 100% achter je post, inclusief de Amsterdamse humor.
Ik dacht dat mijn smiley achter dat stukje ook wel duidelijk maakte dat dit een opmerking was met een humoristische insteek. Volgende keer zet ik er ook meerdere achter ;););););):)
 
  • Like
Reactions: S-19910 and GIO1974
Ik sta hélemaal achter dit draadje, vind het trouwens maar normaal dat we van elkaar toch weten waar we - om den brode - mee bezig zijn.
We mogen toch weten met 'wie' we converseren en het is toch fijn om te weten dat we met kennis in huis zitten over alle mogelijke branches heen. Kan altijd nuttig zijn... . Ik vind het in elk geval heel interessant.

Kom op jongens ( en meisjes )... Wie Doet Wat ????

Enne... wat mijn "reclamevoering" betreft, voor de nieuw bijgekomen members, moet je een hele rij terug lezen. ;););););)


Xavier
 
Eigenaar van een bedrijf dat onderhoud pleegt aan rollend goederenmateriaal op het spoor. Soort ANWB voor vervoerders/eigenaren van wagons/chemie bedrijven.
En in mijn vrije tijd Snooker Coach voor onder andere Jong Oranje. (maar ook voor snookerclinics, senioren, privé les)
En vroeger was ik (20 jaar geleden) IT'r :)
 
  • Like
Reactions: ebullio
Ik ben een entrepreneur en economist en doe aan internationaal sales management voor grote voedingsbedrijven. En ja hoor, met een zeer serieuze kwak interesse in technologie, operations, en ook IT.... Heb zopas ook anderhalf jaar voor een bedrijf handleidingen en opleidingen in SAP en BI mogen schrijven en geven voor hun personeel. Ben ik nu een van jullie ? :cool::cool::cool: