Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model 3 Performance al 38 maal bij SEC geweest in 2 jaar

This site may earn commission on affiliate links.
Als we niets meer lezen/vernemen is er wellicht "minnnelijk geschikt".
Er is altijd wel een flut journalist/krant/site die op een makkelijke wijze een artikel (=clicks) wil scoren.
Een auteur die zoveel tijd en energie hier in steekt blijft vaak nog wel even door etteren....

"De tijd zal het leren, dit is alleen maar speculeren" :confused:
 
Als we niets meer lezen/vernemen is er wellicht "minnnelijk geschikt".
Er is altijd wel een flut journalist/krant/site die op een makkelijke wijze een artikel (=clicks) wil scoren.
Een auteur die zoveel tijd en energie hier in steekt blijft vaak nog wel even door etteren....

"De tijd zal het leren, dit is alleen maar speculeren" :confused:
Hij had geen zin in 'schikken'. Hij wil Tesla beschadigen, dat is zijn enige doel.
Als je zo veel miserie hebt met een auto, dan geef je die toch gewoon terug. Zeker als je mordicus blijft beweren dat je auto je gaat vermoorden, dan blijf je daar niet mee rijden.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Hij heeft ondertussen zn hele verhaal op zn blog gepost (voor degenen die dat gemist hebben). Ik ga er niet naar linken, ik wil m geen extra aandacht geven maar ook hier op het forum is daar flink aandacht aan besteed bijvoorbeeld hier Tesla Model 3 Performance al 38 maal bij SEC geweest in 2 jaar Daar kan je ook verder commentaar geven.

Spoiler alert: Je mist precies niets aan zn verhaal dus ik zou me de moeite besparen van het terug proberen te vinden.
 
Kort en bondig schrijven is inderdaad niet aan hem besteed. Eigenlijk is het gewoon een enorm lange rant en heeft het echt 0,0 met journalistiek te maken. Enkel het feit dat hij zich journalist noemt, maakt het "journalistiek werk". Ondanks dat zijn auto waarschijnlijk echt een maandagmorgenmodel is staat het bol van de overdrijvingen. Voorbeeldje:

"Een ander probleem is dat de auto in zijn voorruit gaat rijden terwijl het scherm aangeeft dat de auto in Drive staat en ook vooruitgaat rijden als de auto in Reverse staat. Daar sta je dan voor het stoplicht, en je denkt ik ga even laten zien hoe snel een Tesla Model 3 Performance is.".

De auto zal echt never nooit vanzelf in de achteruit gaan, dus dit is een voorbeeld dat in de praktijk nooit zal gebeuren. En zo staat zijn verhaal vol met allerlei verhalen, waarbij er ook nog een flink aantal "van horen zeggen is". In zijn geval geeft het display soms de huidige versnelling verkeerd weer, maar het is niet zo dat de auto zelf van verzet wisselt. In dat geval ben ik ook gevaarlijk bezig, want ik kijk ook niet altijd of mijn auto nog steeds in D staat voordat ik optrek. Heel gek, maar doe dit al 30 jaar niet en nog nooit een probleem gehad. :)

Nog zo'n fraaie tekst:

"Van de zomer was er een groot incident bij het houtverwerkingsbedrijf in Oss, wat voor Tesla alle houten kratten gaat ophalen en recyclen. De kratten horen leeg te worden aangeleverd door Tesla. Al meerdere keren zijn er metalen onderdelen in deze kratten aangetroffen waardoor het recycleproces dus niet kan worden uitgevoerd.

Van de zomer pakte een grote grijper een krat van Tesla op om te recyclen. Op het moment dat de grijper de krat doorboorde, kwam er veel rook en een sissend geluid uit de krat. Tesla was vergeten een nieuwe batterij uit de krat te halen en iedereen weet een batterij doorboren geeft brandgevaar en dat bij een houtverwerkingsbedrijf. De medewerker heeft de krat over de omheining van het bedrijf gegooid om te voorkomen dat het bedrijf zou afbranden.
"

Vervolgens de tekst: "Tesla en zijn veiligheid……………………………………. En nogmaals Tesla vindt dat mijn auto gewoon normaal functioneert.". Alsof dit veiligheidsincident ook maar iets met zijn auto heeft te maken. Totaal ongerelateerd. Overigens is er op het internet helemaal niets te lezen over dit incident (behalve dus op zijn weblog) en enige bronvermelding is er niet. Wil niet zeggen dat het niet gebeurd is, maar een heel groot incident is het niet geweest als het zelfs nog niet de lokale krant heeft gehaald.
 
Een ander probleem is dat de auto in zijn voorruit gaat rijden terwijl het scherm aangeeft dat de auto in Drive staat en ook vooruitgaat rijden als de auto in Reverse staat.
Dat wil je niet meemaken: dat je auto in zijn voorruit gaat rijden.
Ik kan er me zelfs niets bij voorstellen, behalve dan dat de chauffeur door de voorruit vliegt?
 
Dat wil je niet meemaken: dat je auto in zijn voorruit gaat rijden.
Ik kan er me zelfs niets bij voorstellen, behalve dan dat de chauffeur door de voorruit vliegt?
Dit is een misrepresentatie van wat er is gebeurd. Hij zet de auto in vooruit en de auto gaat ook vooruit rijden alleen het scherm gaf achteruit aan.
Is idd niet goed maar is als de knop van je handbak die 180gr gedraaid is. Auto doet gewoon wat hij wil dat hij doet alleen het scherm gaf wat anders aan.
 
Dit is een misrepresentatie van wat er is gebeurd. Hij zet de auto in vooruit en de auto gaat ook vooruit rijden alleen het scherm gaf achteruit aan.
Is idd niet goed maar is als de knop van je handbak die 180gr gedraaid is. Auto doet gewoon wat hij wil dat hij doet alleen het scherm gaf wat anders aan.
Je mist de typefout: voorruit (2 R-en) ipv vooruit (1 R) :)
 
Gooi toch een slotje hier op, neem die trieste kneus tegen zichzelf in bescherming. Dat hele verhaal hangt van de leugens aan elkaar.
Gister werd de vraag gesteld in een andere thread of @Persfoto nog iets gepost had. Nu kon al die zooi mooi hierheen verplaats worden en is het in de andere threads gewoon netjes afgelopen. hier kan het verder weinig kwaad. :)
 
  • Like
Reactions: PriOkkie