Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model 3 Performance al 38 maal bij SEC geweest in 2 jaar

This site may earn commission on affiliate links.
Nee die bedoelde ik niet ;) Als je kijkt naar het hoofd en de structuur van zijn lichaam, dan snap je waarom Persfoto dit doet. Bodylogics.

Deze video legt het in het kort uit:
Begrijp ik nu goed dat in deze video intelligentie en karaktereigenschappen gelieerd worden aan de vorm van iemands hoofd?

voorzetje Godwin's law van toepassing te krijgen? Je kunt ook gewoon vragen of ie weer op slot mag :)
 
Begrijp ik nu goed dat in deze video intelligentie en karaktereigenschappen gelieerd worden aan de vorm van iemands hoofd?

voorzetje Godwin's law van toepassing te krijgen? Je kunt ook gewoon vragen of ie weer op slot mag :)
Ik wist niet dat er nog Emile Ratelband fans waren in Nederland. Die charlatan was toch al lang geleden door de mand gevallen?
 
  • Like
Reactions: Rutgere
Los van het feit of hij aandacht zoekt, los van hoe hij schrijft, er is een probleem en Tesla had het moeten oplossen.
Verder zijn er bij elk merk gelijkaardige voorbeelden.
Bedrijven worden gemanaged op statistieken. Zelfs als je 99,9% tevreden klanten hebt (wat uitbundig gevierd zou worden), is er nog 1 op 1000 klanten ontevreden. Het kan voor die klant wel een drama kan zijn. Maar hij zal nooit de gewenste aandacht krijgen, want de cijfers zijn goed.
Als ik het goed begrijp zijn de klachten opgelost.

Op 2 dingen na:

1. Scherm dat af en toe bevriest. Nou is mij niet duidelijk hoe vaak dit voorkomt. Ik kan mij goed voorstellen dat als het slechts af en toe voorkomt het heel lastig is om op te sporen. Wat dat betreft niet veel anders dan een achteruitrijcamera die af en toe geen beeld geeft.

2. Plotseling accelereren. Waarvan mij duidelijk is dat er een gapend gat zit tussen hoe Andy het heeft beleefd en hoe het in werkelijkheid is gegaan. Dan snap ik ook dat men het niet kan oplossen.

Voor het overige heeft Tesla weldegelijk alles opgelost begrijp ik.
 
Ik wist niet dat er nog Emile Ratelband fans waren in Nederland. Die charlatan was toch al lang geleden door de mand gevallen?
Tja, Ratelband is een beetje de Nederlandse @wooter. Hij zegt gewoon altijd zijn mening, of het nou leuk is of niet. En de waarheid is soms hard.

Maar het lukt Ratelband wel om een oude vrouw binnen 5 minuten van haar spinnenfobie af te halen (terwijl meerdere psychologen het al hebben geprobeerd).
 
Als ik het goed begrijp zijn de klachten opgelost.

Op 2 dingen na:

1. Scherm dat af en toe bevriest. Nou is mij niet duidelijk hoe vaak dit voorkomt. Ik kan mij goed voorstellen dat als het slechts af en toe voorkomt het heel lastig is om op te sporen. Wat dat betreft niet veel anders dan een achteruitrijcamera die af en toe geen beeld geeft.

2. Plotseling accelereren. Waarvan mij duidelijk is dat er een gapend gat zit tussen hoe Andy het heeft beleefd en hoe het in werkelijkheid is gegaan. Dan snap ik ook dat men het niet kan oplossen.

Voor het overige heeft Tesla weldegelijk alles opgelost begrijp ik.
Dat laatste kan komen van een geactiveerde AP of TACC bv op een parking, en dan niet op de rem duwen...

Andy zal geen enkele moeite doen om de schuld elders te leggen dan bij Tesla.
Feit is, hij probeert RDW zo ver te krijgen dat ze de homologatie intrekken en dat is voorlopig niet gelukt, dus zo zwaar zal zijn bewijs niet zijn.
 
Tja, Ratelband is een beetje de Nederlandse @wooter. Hij zegt gewoon altijd zijn mening, of het nou leuk is of niet. En de waarheid is soms hard.

Maar het lukt Ratelband wel om een oude vrouw binnen 5 minuten van haar spinnenfobie af te halen (terwijl meerdere psychologen het al hebben geprobeerd).
Hij zegt z'n mening en de waarheid is hard. Zolang die 'waarheid' slechts zijn mening is vind ik het niet heel hard.

Maar met die spinnenfobie, misschien moeten m heilig laten verklaren door de RK kerk, nog maar 1 extra wonder nodig. Ik neem aan dat hij de fobie niet met een kinetische loodvergiftiging heeft opgelost (werkt ook) :p

Conclusies trekken over iemands intelligentie-persoonlijkheid-geloofwaardigheid etc op basis van uiterlijke kenmerken, en dat een wetenschappelijke basis proberen te geven vind ik op z'n minst zorgwekkend, laten we eerlijk zijn op basis van uiterlijke kenmerken had niemand gedacht dat Stepen Hawking best wel heel brilliant was. De godwin hoef ik IIG niet meer te doen omdat die al in het filmpje zelf zat (maar dan inversed).

'mooie' mensen hebben absoluut een voorsprong in dit leven, maar volgens mij is de oorzaak van de voorsprong het mooi zijn, niet de onderliggende hogere intelligentie van de betreffende personen.
 
  • Like
Reactions: mnno
Hij zegt z'n mening en de waarheid is hard. Zolang die 'waarheid' slechts zijn mening is vind ik het niet heel hard.

Maar met die spinnenfobie, misschien moeten m heilig laten verklaren door de RK kerk, nog maar 1 extra wonder nodig. Ik neem aan dat hij de fobie niet met een kinetische loodvergiftiging heeft opgelost (werkt ook) :p

Conclusies trekken over iemands intelligentie-persoonlijkheid-geloofwaardigheid etc op basis van uiterlijke kenmerken, en dat een wetenschappelijke basis proberen te geven vind ik op z'n minst zorgwekkend, laten we eerlijk zijn op basis van uiterlijke kenmerken had niemand gedacht dat Stepen Hawking best wel heel brilliant was. De godwin hoef ik IIG niet meer te doen omdat die al in het filmpje zelf zat (maar dan inversed).

'mooie' mensen hebben absoluut een voorsprong in dit leven, maar volgens mij is de oorzaak van de voorsprong het mooi zijn, niet de onderliggende hogere intelligentie van de betreffende personen.
Deze video heb je zeker niet gezien? Hier wordt perfect en heel duidelijk uitgelegd hoe je aan iemands uiterlijke kenmerken, en hoe dat komt, kan zien waarom iemand zo is.

@wooter, het was geen belediging maar juist een compliment ;-)
 
Wat me stoort aan het woord "pseudo-wetenschap" is dat er nog het woord "wetenschap" in zit, hoewel er niks van wetenschap in bovenstaande te bespeuren valt.

Verder ja, ik neem het als een belediging op dat je me met zo een charlatan vergelijkt.
Het gaat een beetje af van het onderwerp maar ben toch wel nieuwsgierig waarom je de heer Ratelband een charlatan noemt…

Want het kan natuurlijk ”toeval” zijn, maar als je bijvoorbeeld het hoofd van Persfoto bekijkt en je laat de Bodylogics analyse er op los, dan klopt het wel en vallen er puzzelstukjes op z’n plek.
 
Deze video heb je zeker niet gezien? Hier wordt perfect en heel duidelijk uitgelegd hoe je aan iemands uiterlijke kenmerken, en hoe dat komt, kan zien waarom iemand zo is.

@wooter, het was geen belediging maar juist een compliment ;-)
Die video had ik juist wel gezien en daarop was mn eerdere commentaar ook al gebaseerd, als je dat gemist hebt kan ik denk ik gaan gokken over de vorm van je hoofd.

Ik heb hele grote bezwaren tegen dit soort vooroordelen, en het dan wetenschap noemen boy oh boy.
 
Het gaat een beetje af van het onderwerp maar ben toch wel nieuwsgierig waarom je de heer Ratelband een charlatan noemt…

Want het kan natuurlijk ”toeval” zijn, maar als je bijvoorbeeld het hoofd van Persfoto bekijkt en je laat de Bodylogics analyse er op los, dan klopt het wel en vallen er puzzelstukjes op z’n plek.
En nu doen we Kim Jong Un met je Bodylogics.
 
  • Funny
Reactions: Rutgere
Het kan ook zijn dat je ruzie met Tesla krijgt zoals @Persfoto. Dan is het goed te weten dat je (over een tijdje) gewoon zelf data uit je auto kan halen in plaats van dat je afhankelijk bent. Jouw data (en foutcodes) zijn jouw data.
Oh ja... @Persfoto's scoop van het jaar waar ik niets meer van vernomen heb. Ben wel benieuwd hoe dat is afgelopen...