Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie doet wat?

This site may earn commission on affiliate links.
Registerpsycholoog, orthopedagoog en directeur van een zorginstelling. Ai, wordt mijn Tesla dus blijkbaar betaald van jullie belastinggeld.

Ik zou willen dat mijn belastinggeld vaker zo goed gebruikt werd.

Zelf werk ik als freelance ICT architect, met ICT infrastructuur als belangrijkste aandachtspunt. Ik vertaal de business wensen en eisen van mijn klant naar een goed werkende ICT omgeving.
 
1. ZZP-er en actief als interim IT manager
2. Eigenaar van Kryo Detachering BV (detachering van IT personeel op gebied van techniek (microsoft, vmware, citrix, SQL, oracle, CRM), interim IT management, projectleiders www.kryo.nl
3. Als secretaris betrokken bij Stichting E-rally en de oa daarbij jaarlijkse www.e-rally.nl event
Te vinden op linkedin feel free to invite
Ondertussen eea veranderd:
1. Nog steeds correct
2. Bestaat niet meer. Overgegaan in andere entiteit waar ik alleen maar aandeelhouder van ben
3. Doe ik niet meer. Past niet in andere bezigheden
4. Bezig met IT security start-up
 
  • Informative
Reactions: S-19910
Mede eigenaar van Real Solutions Haarlem (rshaarlem.com). Distributie van met name data storage hardware van (externe) hdd' tot rackservers. Merken o.a. Synology, QNAP, QSAN, G-Technology en vele anderen.
Niet meer. Afgelopen zomer mijn aandelen aan mijn compagnon verkocht. Nog wel parttime werkzaam, in ieder geval tot deze zomer. Wat daarna komt weet ik nog niet.
 
  • Like
Reactions: PaulW5
Voor de enkeling hier die het nog niet wist...:
- ik ben in loondienst bij netwerkbedrijf Enexis (in continuedienst op het bedrijfsvoeringscentrum in Zwolle)
- en ik ben eigenaar van www.energiegratiz.nl: klein bedrijf, installatie en verkoop zonnepanelen, en advies/verkoop van warmtepompen voor met name bestaande woningen, zelfs importeur van specifiek merk. Inmiddels 5 jaren actief
- sinds december 2013 ongeveer 400.000km in Tesla's gereden (mijn eerste nu in verhuur, kmstand ongeveer 368.000)
- ons gezin is al enkele jaren helemaal van de fossiele brandstoffen af: 3 volledig elektrische auto's en reeds 4 jaren geleden aardgasaansluiting laten verwijderen: onze ruim 100 jaar oude vrijstaande Groninger woning wordt verwarmd met een lucht-water-warmtepomp, uiteraard is dat inclusief het douchewater voor 6 personen.
 
Voor de enkeling hier die het nog niet wist...:
- ik ben in loondienst bij netwerkbedrijf Enexis (in continuedienst op het bedrijfsvoeringscentrum in Zwolle)
- en ik ben eigenaar van www.energiegratiz.nl: klein bedrijf, installatie en verkoop zonnepanelen, en advies/verkoop van warmtepompen voor met name bestaande woningen, zelfs importeur van specifiek merk. Inmiddels 5 jaren actief
- sinds december 2013 ongeveer 400.000km in Tesla's gereden (mijn eerste nu in verhuur, kmstand ongeveer 368.000)
- ons gezin is al enkele jaren helemaal van de fossiele brandstoffen af: 3 volledig elektrische auto's en reeds 4 jaren geleden aardgasaansluiting laten verwijderen: onze ruim 100 jaar oude vrijstaande Groninger woning wordt verwarmd met een lucht-water-warmtepomp, uiteraard is dat inclusief het douchewater voor 6 personen.

En nog één post en je zit in de hall of fame van 2000 posts en meer op dit forum. :cool::)