Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Supercharger Apeldoorn - top geparkeerd Model X, iemand van hier?
 

Attachments

  • IMG_7247.JPG
    IMG_7247.JPG
    349.7 KB · Views: 73
Supercharger Apeldoorn - top geparkeerd Model X, iemand van hier?
Ik meen te herinneren een keer een artikel te hebben gelezen over een bedrijf welke zonnepanelen reinigt, en die gast had een zwarte X gekocht. Had een grote aanhanger en zo een 100 liter tank achterop staan met osmose water oid. Kan het bericht nergens vinden meer, maar zou best deze gast eens kunnen zijn.. of ik haal weer zaken door elkaar heen.. kan ook...
 
Ik vind de vraag van Constant wel aardig on-topic. Als we hier met een paar honderd man zitten (en nog een paar honderd meelezers die liever geen account aanmaken en hier dus ook niet zullen reageren) dan is de kans op een 'hit' in dit draadje niet zo groot, in de wetenschap dat er duizenden Tesla's rondrijden. In de goede oude tijd, eind 2013 en begin 2014, was ik nog zo naïef om te denken dat iedereen die een Tesla reed hier op het forum zat, dus als ik een Tesla rijder sprak vroeg ik bijna klakkeloos naar zijn forumnaam. Ik heb daarmee werkelijk geen één keer succes gehad. "Forum?". Ik heb dat maar opgegeven, net zo goed als dat zwaaien naar elkaar, ook zinloos. Daarom is die forum-sticker actie ook zo goed. Eindelijk kan ik gericht op zoek naar die sympathieke enkelingen die hier een ware broederschap begonnen zijn.
 
Ik vind de vraag van Constant wel aardig on-topic. Als we hier met een paar honderd man zitten (en nog een paar honderd meelezers die liever geen account aanmaken en hier dus ook niet zullen reageren) dan is de kans op een 'hit' in dit draadje niet zo groot, in de wetenschap dat er duizenden Tesla's rondrijden. In de goede oude tijd, eind 2013 en begin 2014, was ik nog zo naïef om te denken dat iedereen die een Tesla reed hier op het forum zat, dus als ik een Tesla rijder sprak vroeg ik bijna klakkeloos naar zijn forumnaam. Ik heb daarmee werkelijk geen één keer succes gehad. "Forum?". Ik heb dat maar opgegeven, net zo goed als dat zwaaien naar elkaar, ook zinloos. Daarom is die forum-sticker actie ook zo goed. Eindelijk kan ik gericht op zoek naar die sympathieke enkelingen die hier een ware broederschap begonnen zijn.
Herkenbaar van de eerste tot de laatste letter. Pas wel op, in het echt ben ik meestal behoorlijk chagrijnig.
 
  • Funny
Reactions: twinlifenh