Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind de vraag van Constant wel aardig on-topic. Als we hier met een paar honderd man zitten (en nog een paar honderd meelezers die liever geen account aanmaken en hier dus ook niet zullen reageren) dan is de kans op een 'hit' in dit draadje niet zo groot, in de wetenschap dat er duizenden Tesla's rondrijden. In de goede oude tijd, eind 2013 en begin 2014, was ik nog zo naïef om te denken dat iedereen die een Tesla reed hier op het forum zat, dus als ik een Tesla rijder sprak vroeg ik bijna klakkeloos naar zijn forumnaam. Ik heb daarmee werkelijk geen één keer succes gehad. "Forum?". Ik heb dat maar opgegeven, net zo goed als dat zwaaien naar elkaar, ook zinloos. Daarom is die forum-sticker actie ook zo goed. Eindelijk kan ik gericht op zoek naar die sympathieke enkelingen die hier een ware broederschap begonnen zijn.

Met 6500 Tesla's in Nederland en nog België er bij is de kans erg klein dat er een hit is in dit draadje.
 
Herkenbaar van de eerste tot de laatste letter. Pas wel op, in het echt ben ik meestal behoorlijk chagrijnig.
Ook hier de herkenbaarheid! In 2013 zwaaiden we nog zeer enthousiast naar elkaar. Dat was in 2014 snel afgelopen. Ik probeer nog wel eens een wijsvinger op te steken als ik passeer of gepasseerd wordt; berijders kijken niet eens opzij.....
Ook bij de SuC's weinig animo voor een praatje......
 
Ok. Nieuwe kansen op een hit:

Een zwarte X bij campus wageningen op maandagmiddag.
Een titanium S gisteravond bij restaurant Het Pomphuis in Ede.
Een donkerblauwe S in Oosterbeek op maandagochtend heel vroeg. Geparkeerd in zijstraat van Utrechtseweg.
Een rode S in renkum gistermiddag/avond.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Ook hier de herkenbaarheid! In 2013 zwaaiden we nog zeer enthousiast naar elkaar. Dat was in 2014 snel afgelopen. Ik probeer nog wel eens een wijsvinger op te steken als ik passeer of gepasseerd wordt; berijders kijken niet eens opzij.....
Ook bij de SuC's weinig animo voor een praatje......
Tss, wordt jij tegenwoordig gepasseerd Sander? Vandaar dat je ATA zo zakt:D.
 
Ik wil ook wel een setje, waar moet ik alles naar sturen?
Was jij dat niet van

... Nederlanders... breek me de bek niet open...

Dries, vergeet niet me een envelop te sturen om de TMC Stickers te ontvangen.




En blijf nog vele dagen op de postbode wachten :p

Maar vooruit, stuur me je adres per PM en ik kijk of ik nog ergens een Priority zegel Internationaal kan vinden ;)

(Voor overige geïnteresseerden: zoek het Sticker draadje)
 
  • Like
Reactions: DriesVDHoeck
Nu in Maidstone :
20170910_144434-800x600.jpg


Iemand van hier ?
Die B wel, die heeft dé sticker.
Die Nl niet :-(