Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
tja, verschillende meningen.

Ik vind het een toplocatie met die truckstop.
Geen typische smerige truck-stop zoals je uit de naam zou verwachten, maar met een leuk winkeltje waar je ook voor weinig geld een lekkere snelle hap krijgt (prima broodjes en pasta bvb) - en ook het restaurant overstijgt met wimpel het niveau van het klassieke autosnelweg-restaurant.
Ik ga er met plezier naartoe.

En met de massa zonnepanelen dikwijls écht groene stroom recht van de zon - geen 'certificaten-groene-'stroom uit een kolencentrale.;)
Same here, ook aangenaam verrast toen ik er met het gezin terechtkwam na een uitje. De toiletten, bon, daar was wel nog wat werk aan de winkel om het met een understatement te zeggen. Maar al bij al meer dan goed genoeg voor mij persoonlijk. 'k Ben van boerenafkomst, dan is ne mens misschien rap tevreden zodra ie gewoon ergens z'n voeten onder tafel kan schuiven, dat kan 't natuurlijk ook wel zijn :D

De gustibus et coloribus...
 
tja, verschillende meningen.

Ik vind het een toplocatie met die truckstop.
Geen typische smerige truck-stop zoals je uit de naam zou verwachten, maar met een leuk winkeltje waar je ook voor weinig geld een lekkere snelle hap krijgt (prima broodjes en pasta bvb) - en ook het restaurant overstijgt met wimpel het niveau van het klassieke autosnelweg-restaurant.
Ik ga er met plezier naartoe.

En met de massa zonnepanelen dikwijls écht groene stroom recht van de zon - geen 'certificaten-groene-'stroom uit een kolencentrale.;)
Kijk, deze nuttige informatie haal je nou niet uit Google afbeeldingen... Hadden we niet ergens een topic met SuC reviews?
 
  • Like
Reactions: S-19910
C0726151-DC19-4694-B0CA-A5FA4C227A44.jpeg
Een donkerblauwe Model X in Zaltbommel met bijpassend kenteken: ‘Model X’
Is Abel
 
  • Like
Reactions: Phil V and HWS
Maandag kwam ik langs het Wilhelminakanaal in Oosterhout een zwarte MS tegen. Toevallig @redevries?

En gisteren op de A12 reed ik gelijk op met een grijze MS kenteken PV551K. Ik dacht meteen: Vanity Plates! Maar het was een 75, te kleine accu. Ik ben toen wel even gaan zoeken bij het RDW en ik heb mijn droomauto gevonden: de PV-566-K. Wel even wrappen want het is een witte, maar dat is overkomelijk.