Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag op de A35, witte Tesla met bestickering van @nulwoning

Ik was net aan het invoegen bij de oprit Almelo, ik denk zo tegen 17:10 aan. Toen reden we dus kort even achter elkaar met 2 witte Tesla's met oud neusje en bestickering van verschillende bedrijven.

Een paar auto's verderop reed nog een Renault Zoe van een ander bedrijf, dus het was een klein EV feestje.
 
Licence to kill? 00-kenteken MX in Erfstadt gisterenmorgen...
IMG_8896.JPG
 
  • Love
Reactions: HerrJones
In Aalst tijdens het superchargen even een powernap in de wagen gedaan, 't was zo goed in 't zonneke, grijns.

Toen mijn alarm 20 minuutjes later afging en ik opkeek zag ik iemand nogal opvallend kijken naar de wagens rondom mij en de mijne. Bleek dat in die tijd naast mezelf (en een ICE'er, zucht, Aalst begint er meer en meer last van te hebben) heel de boel plots volzet was met zes extra Tesla's, en de eerste wachtende zich dus aanbood, wow. That's a first for me!

De brave wachtende mens had waarschijnlijk niet gezien da'k in m'n wagen zat, gezien ik plat onderuit lag. Leave me alone while I nap goddammit :D

Natuurlijk ben ik meteen uitgestapt om me los te koppelen toen ik door had wat er aan de hand was ('k had sowieso genoeg jus om weer verder te kunnen) en heb ik met plezier plaats gemaakt voor deze persoon "in nood". Blauwe MS, 't was rond 14h15 of zo vermoed ik. Iemand van hier toevallig?
 
Gisteren rond 11:40 in Leuven een zilvergrijze Tesla Model-S gepasseerd. Bestuurder zwaaide vriendelijk; en knipperde ook met de lichten.
Helaas zat ik met mijn hoofd in de wolken, en heb geen Tesla opgemerkt. Dus ook niet teruggezwaaid.:oops:

Iemand van hier ?




Ja dus, mijn excuses aan @kwenix voor zoveel onverschilligheid