Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Zag vandaag een Model S rijden met rood knipperlicht. Kenteken even opgezocht en het blijkt inderdaad een geïmporteerde auto te zijn: eerste toelating internationaal 1-1-2012 en eerste toelating NL 28-12-2018.
Waarom zou iemand dat doen...?
 
Zag vandaag een Model S rijden met rood knipperlicht. Kenteken even opgezocht en het blijkt inderdaad een geïmporteerde auto te zijn: eerste toelating internationaal 1-1-2012 en eerste toelating NL 28-12-2018.
Waarom zou iemand dat doen...?
Misschien omdat ie een rood knipperlicht mooier vindt dan een oranje? Of is wellicht verhuisd en de auto als inboedel meegeimporteerd. (Laatste lijkt mij waarschijnlijker ;) )
 
Vanavond even naar elkaar gezwaaid(want beide Model 3) op de A1, vervolgens op de A7 bij Purmerend ben ik je uit het zicht verloren. Kon niet goed zien wat voor wrap er op zat, zag wel een glow in the dark Tesla logotje? Ben benieuwd of het iemand van hier was en naar een foto in daglicht.
 
Zag vandaag een Model S rijden met rood knipperlicht. Kenteken even opgezocht en het blijkt inderdaad een geïmporteerde auto te zijn: eerste toelating internationaal 1-1-2012 en eerste toelating NL 28-12-2018.
Waarom zou iemand dat doen...?

tsja, je woont in 2012 in X-land, koopt een Tesla en wil die graag meenemen naar Nl als je eind 2018 daarheen moet verhuizen.....zoiets? -;)
 
tsja, je woont in 2012 in X-land, koopt een Tesla en wil die graag meenemen naar Nl als je eind 2018 daarheen moet verhuizen.....zoiets? -;)

Ja, dat kan natuurlijk, maar niet heel praktisch als je hier ook wil kunnen laden of superchargen. Ik zou m verkocht hebben en een nieuwe (tweedehands) gekocht hebben.
Wat dat betreft wel jammer dat laadstandaarden niet internationaal zijn...
 
F53B4733-5718-4FB8-B125-C14B1AB37E26.jpeg
Bijzondere kleur gespot in Breda vandaag
 
  • Like
Reactions: FrankNL
Zo te zien mensen van Tesla SeC Arnhem... Auto stond al sinds januari op naam, dus lijkt me hun eigen kar want volgens mij kregen klanten in januari nog geen auto's geleverd.

Wel zonde van de M3 Performance. Overigens beweert iemand in de comments Tesla monteur te zijn en dat 'de klant' hem inmiddels al weer thuis heeft staan. Zou dat met of zonder deuken in de deur van het trappen zijn?
 
Last edited:
Zo te zien mensen van Tesla SeC Arnhem... Auto stond al sinds januari op naam, dus lijkt me hun eigen kar want volgens mij kregen klanten in januari nog geen auto's geleverd.

Zal wel wat kortsluiting geven hier en daar -> je ziet de rugleuning van de stoel naar achteren gaan (bij ca. 40 seconden)
Alle vissen komen boven drijven?
Geen gebruikte Tesla kopen met dit kenteken :p
Helaas niet zo goed voor onze verzekeringspremie. :eek:
 
Overigens beweert iemand in de comments Tesla monteur te zijn en dat 'de klant' hem inmiddels al weer thuis heeft staan. Zou dat met of zonder deuken in de deur van het trappen zijn?

Daar geloof ik niets van. Voor zover ik weet is een auto die in het water heeft gelegen instant total-loss. Uiteindelijk gaat alles corroderen, schimmelen en stinken. Klant heeft waarschijnlijk gewoon een ander gekregen.
 
Zo te zien mensen van Tesla SeC Arnhem... Auto stond al sinds januari op naam, dus lijkt me hun eigen kar want volgens mij kregen klanten in januari nog geen auto's geleverd.

Wel zonde van de M3 Performance. Overigens beweert iemand in de comments Tesla monteur te zijn en dat 'de klant' hem inmiddels al weer thuis heeft staan. Zou dat met of zonder deuken in de deur van het trappen zijn?
idd zal Tesla SEC Arnhem zijn, ik herken de Ranger die al twee keer bij mij geweest is.