Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag een trip naar Antwerpen gedaan (niet met de Tesla overigens, een oldtimer is soms ook leuk met dit mooie weer) en ben echt veel Tesla's tegengekomen. In de parkeergarage (Nationale Bank) stond ook nog een Tesla te laden. Ondanks dat je ze steeds vaker ziet, blijft het wel een heel mooie verschijning.
 
potverdikkie! die is juist, maar de groene links is ook nog van mij en te koop.

Was natuurlijk naast de deurgrepen ook te herkennen aan de mooie coating van de wielen....
Misschien kun je daar ook eens een foto van posten, nee... niet om je auto aan te prijzen :wink: maar gewoon om de mooie wielen te laten zien. :biggrin:
Als ik niet al een Tesla had dan zou je combi (groen + coating wielen) in ieder geval in mijn verlanglijstje staan..
 
Afgelopen zaterdagochtend in Zevenaar Edi99 de hand geschud :smile:. Ik was op weg naar Dusseldorf. Hij naar Duitsland (ergens?). En heb je de V-max nog kunnen bereiken van die P85D? :wink:.
Heb trouwens eindelijk gisteren die vieze hars van mijn auto afgewassen. Scheelt toch wel een hoop moet ik zeggen.:biggrin:
 
Afgelopen zaterdagochtend in Zevenaar Edi99 de hand geschud :smile:. Ik was op weg naar Dusseldorf. Hij naar Duitsland (ergens?). En heb je de V-max nog kunnen bereiken van die P85D? :wink:.
Heb trouwens eindelijk gisteren die vieze hars van mijn auto afgewassen. Scheelt toch wel een hoop moet ik zeggen.:biggrin:

Vertel Egbert, heb je stiekem een P85D:love: gekocht?
 
iemand van hier ? :p (gezien in Las Vegas, NV)
teslablack.jpg
teslablue.jpg
teslared.jpg
 
He Iwan - was leuk weer eens iemand van het forum te treffen.. het is zo'n massaproduct geworden, lijkt wel of iedereen er in rijdt -;)

Ben inderdaad Duitsland ingereden, even bijgeladen in Emsburen en via Zwolle terug naar huis. Wilde de topsnelheid uittesten, maar auto bleek begrensd op160. Amsterdam heeft sinds vrijdag een P85D full options als loaner staan.. en men vroeg of ik zin had 'm een weekendje uit te proberen. 900 km gereden, ben wel verslaafd geraakt ! De power is natuurlijk fantastisch, maar het verschil in ervaring met mijn 2013 P85 vond ik best groot: voorstoelen zijn ideaal, afwerking is veel beter, geluidsisolatie lijkt me stuk beter (minder herrie), 4 WD geeft een geweldige wegligging, adaptive cruise control maakt het rijden heel relaxed (alleen vergat ik bij een stoplicht bijna dat de auto wel stopt als er een auto voor'm stopt maar niet uit zichzelf voor rood licht..), verwarmd stuur is een genot als je last van artrose hebt .. Toch nog maar eens gaan rekenen -;)

en ja, die hars op je auto zag er echt niet uit.. een Tesla onwaardig -;)

Afgelopen zaterdagochtend in Zevenaar Edi99 de hand geschud :smile:. Ik was op weg naar Dusseldorf. Hij naar Duitsland (ergens?). En heb je de V-max nog kunnen bereiken van die P85D? :wink:.
Heb trouwens eindelijk gisteren die vieze hars van mijn auto afgewassen. Scheelt toch wel een hoop moet ik zeggen.:biggrin: