Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik rij nu door Noorwegen, en merk vooral zwaaimomenten op de plekken waar je niet zo snel een Tesla verwacht (zit nu op een plek waar zelfs geen '(semi)hurtiglader' (laadpaal) is, behalve schuko).
Kom je dichtbij Oslo of Bergen oid, dan gaat dat al weer niet op. Dan struikel je er zowat over. Wel al twee NL's tegengekomen bij een SUC met *SNS-* en -S* nog wat, wel medeklassiekers ;).
 
ImageUploadedByTapatalk1439760525.734618.jpg


Stond vanmiddag in Oosterhout. Nog niet eerder Tesla met trekhaak gezien (behalve online vanuit de VS). Iemand van hier?
 
Stond vanmiddag in Oosterhout. Nog niet eerder Tesla met trekhaak gezien (behalve online vanuit de VS). Iemand van hier?
Tot mijn verbazing kan Brink inmiddels een trekhaak leveren voor onze MS. Voor een trekhaak waar GEEN aanhanger aan gekoppeld mag worden, vind ik 'm wel heel fors aan de prijs. Maar dat geldt natuurlijk ook wel een beetje voor de MS zelf...
Zal er komende week een balletje over opgooien bij het sec i.v.m. garantie drive unit.
 
Ik had het er vorige week nog over met de mensen van Aartselaar. Daar werd gezegd dat je door het plaatsen van een trekhaak alle garantie verliest.

Ik heb de vraag uitgezet bij het sec Duiven/Arnhem. De trekhaak van Brink is niet geschikt voor het trekken van een aanhanger, dus ik verwacht dat het geen gevolgen heeft voor garanties. Een fietsdrager is misschien niet de mooiste accessoire voor een MS, maar is voor ons een betere oplossing dan het steeds maar los achterin vervoeren van de fietsen van onze kids, waarbij de achterklep op een kier blijft. Met kans op lakschade...
Wel een beetje OT
 
En past daardoor gelijk niet meer aan de SuC?

Zo te zien zou hij dwars over de parkeerplaatsen rechts van Stall A1 kunnen gaan staan.
Was blijkbaar bezet.
Mooi gedaan!
Wilde je een Amerikaanse trekhaak installeren moest je een vierkant gat zagen onder de achterbumper, hier lijkt het beter afgewerkt!
Ben benieuwd wat Tesla te melden heeft.

Mij werd destijds verteld dat alle schade veroorzaakt door de de trekhaak niet bedekt is.
Dus zodra door de 80K maakt het niets meer uit.
 
HWS zero points :tongue:
gelden +1: oprit/garagepuntje klopt voor 2 van de drie :wink: Weet niet wat je in gedachten hebt bij "dringt nu blijkbaar door" maar de mijne staat er sinds december 2013 (ik was de eerste in de wijk) en wat een volksbuurt precies is weet ik niet. :rolleyes: De basisschool waar onze kids zitten/zaten had begin 2014 al vijf Tesla-ouders (of hoe zeg je dat)

Overigens zie ik ergens anders in ons dorp regelmatig een bruine met kenteken *-SG*-** en dat snap ik niet: bruin is toch pas veel later gekomen?
 
Last edited: