Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat zo iemand iets gaat roepen over de bedoeling van de SuC's. -;)

Daar hebben ze bij Tesla natuurlijk al tijden een standaard rapportje voor die aantoont wie er dichtbij huis toch gebruik maakt van een SUC en daarna meerdere uren bij huis slechts geparkeerd staat zonder te laden.

Komt er vanzelf een update waarna het je voortaan bij een SUC niet meer toegestaan wordt om snel te laden[emoji6]
 
Vanavond voor de 2e keer een Tesla-tegenligger (letterlijk dan) kunnen begroeten. Leuk gevoel.

En vannamiddag : ik rij op de E17 Antwerpen - Gent aan normale snelheid 120/km op het 2e rijvak (rechts rijden uiteraard ook auto's...); ik zie 3 auto's sneller aankomen in mijn linkerspiegel. Twee rijden voorbij, de derde blijft langs mij rijden en ik zie een thumbs up, die ik graag op dezelfde wijze beantwoordde. Misschien een nog leuker gevoel, want hij rijdt in een Ford S-Max of zo en toont sympathiek zijn waardering voor de Tesla. Ik hoop voor hem dat hij er ook eentje in bestelling heeft staan of dat nog van plan is.
 
ik werd vandaag gefotografeerd tbv een stukje in de krant in het kader van de dag van de duurzaamheid. De fotograaf vertelde me dat hij ooit eerder een Tesla had gefotografeerd, in het kader van een stroomstoring in Oosterhout. Dat moet deze zijn:
Stroomstoring OOSTERHOUT (74575)
74575-01.JPG


Alweer een (jonge) Tesla rijder uit Middelburg in een witte Tesla...
 
Zwaaien naar Tesla rijders doe ik niet meer, ik heb zelden (oog)contact met de Tesla rijders, het zijn er inmiddels simpelweg te veel en het percentage dat zich op dit forum begeeft te laag. Bij een Nederlands S- of T-kenteken was ik nog wel eens hoopvol, maar de meeste daarvan zijn ook niet-zwaaiers. Mijzelf afvragen wie het is ben ik dus wel een beetje verleerd, maar nu dan toch een uitzondering. Ik zag namelijk vanmiddag (rond 17:20 meen ik) in Haarlem in de buurt van de Schoterbrug een rode rijden, ik meen met ZLN als letters in het kenteken, maar opmerkelijker, getooid met die die viking-helm sticker van de recente Noorwegen trip. Dat moet dus wel iemand van hier geweest zijn, en nu wil ik het weten ook! Dus, wie o wie?
 
Zwaaien naar Tesla rijders doe ik niet meer, ik heb zelden (oog)contact met de Tesla rijders, het zijn er inmiddels simpelweg te veel en het percentage dat zich op dit forum begeeft te laag. Bij een Nederlands S- of T-kenteken was ik nog wel eens hoopvol, maar de meeste daarvan zijn ook niet-zwaaiers. Mijzelf afvragen wie het is ben ik dus wel een beetje verleerd, maar nu dan toch een uitzondering. Ik zag namelijk vanmiddag (rond 17:20 meen ik) in Haarlem in de buurt van de Schoterbrug een rode rijden, ik meen met ZLN als letters in het kenteken, maar opmerkelijker, getooid met die die viking-helm sticker van de recente Noorwegen trip. Dat moet dus wel iemand van hier geweest zijn, en nu wil ik het weten ook! Dus, wie o wie?
Dat was ik, mijn bedrijf zit in de Waarderpolder en ik neem dagelijks de Schoterbrug. Ik laat de sticker van Frank nog maar even zitten dus! :biggrin:
 
Ik zwaai wel en een redelijk deel zwaait terug. Heb ook al een paar keer gehad dat er een Tesla op de snelweg echt naast me kwam rijden om even te zwaaien, blijft toch leuk. Ik ben dan geen Model S rijder van het eerste uur, maar heb denk ik wel net zoveel interesse in alles wat Tesla gerelateerd is en de hele ontwikkeling van niet alleen het elektrisch rijden, maar ook het (gedeeltelijk) autonoom rijden.
 
Zwaaien naar Tesla rijders doe ik niet meer, ik heb zelden (oog)contact met de Tesla rijders, het zijn er inmiddels simpelweg te veel en het percentage dat zich op dit forum begeeft te laag. Bij een Nederlands S- of T-kenteken was ik nog wel eens hoopvol, maar de meeste daarvan zijn ook niet-zwaaiers. Mijzelf afvragen wie het is ben ik dus wel een beetje verleerd, maar nu dan toch een uitzondering. Ik zag namelijk vanmiddag (rond 17:20 meen ik) in Haarlem in de buurt van de Schoterbrug een rode rijden, ik meen met ZLN als letters in het kenteken, maar opmerkelijker, getooid met die die viking-helm sticker van de recente Noorwegen trip. Dat moet dus wel iemand van hier geweest zijn, en nu wil ik het weten ook! Dus, wie o wie?

Hey, ondanks mijn GK kenteken zwaai ik gewoon :biggrin: