Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Was jij dat niet van





Maar vooruit, stuur me je adres per PM en ik kijk of ik nog ergens een Priority zegel Internationaal kan vinden ;)

(Voor overige geïnteresseerden: zoek het Sticker draadje)

Ja, klopt dat was ik, maar was in het licht van de post in dat draadje een klein grapje. Verder moet ik wel eerlijk zeggen dat ik hier elke dag met een uitgeweken Nederlander moet werken, dus echt... breek me de bek niet open. Het is een goeie jongen, maar ik heb nog geen enkele andere Nederlander aan hem horen vragen of hij terug naar Nederland wil gaan wonen. (Hij leest soms mee... dag Thijs...)

En ik die dacht "kom, ik vraag het in dit draadje, dan merkt hij het misschien niet op..."
 
  • Funny
Reactions: jm71
Ja, klopt dat was ik, maar was in het licht van de post in dat draadje een klein grapje. Verder moet ik wel eerlijk zeggen dat ik hier elke dag met een uitgeweken Nederlander moet werken, dus echt... breek me de bek niet open. Het is een goeie jongen, maar ik heb nog geen enkele andere Nederlander aan hem horen vragen of hij terug naar Nederland wil gaan wonen. (Hij leest soms mee... dag Thijs...)

En ik die dacht "kom, ik vraag het in dit draadje, dan merkt hij het misschien niet op..."
Thijs, ja, hee, Thijs... breek me de bek niet open. Stickers komen eraan hoor!
 
  • Funny
Reactions: is3
Voor alles is een eerste keer: vandaag voor het eerst een forumlid in het wild gespot. Weliswaar zonder forumsticker maar die mooie witte S met belettering (iets met letselschade) en @Hans Noordsij die in het echt goed op zijn profielfoto lijkt waren genoeg. Rond 1645 uur bij SuC Dordrecht. Hans was zo gefocussed dat hij het schuchtere gezwaai (blijf tenslotte nieuw hier, dus enige bescheidenheid lijkt gepast) achter de forumsticker van mijn zwarte Model X niet zag :)

Uiteindelijk ook nog een mooie grijze Model X met licht interieur en vrolijk zwaaiende piloot gezien rond die tijd. Standaard vraag: ook iemand van hier?
 
  • Like
Reactions: HWS and Keezje
Voor alles is een eerste keer: vandaag voor het eerst een forumlid in het wild gespot. Weliswaar zonder forumsticker maar die mooie witte S met belettering (iets met letselschade) en @Hans Noordsij die in het echt goed op zijn profielfoto lijkt waren genoeg. Rond 1645 uur bij SuC Dordrecht. Hans was zo gefocussed dat hij het schuchtere gezwaai (blijf tenslotte nieuw hier, dus enige bescheidenheid lijkt gepast) achter de forumsticker van mijn zwarte Model X niet zag :)

Uiteindelijk ook nog een mooie grijze Model X met licht interieur en vrolijk zwaaiende piloot gezien rond die tijd. Standaard vraag: ook iemand van hier?

Dat was ik. Leuk dat je me voor vrolijk aanzag, was ik ook. Was rustig, dus gelijk maar de forumstickers er (eindelijk) opgeplakt.
 
Nog ff een long shot, iemand van hier?
Met de laad-etiquette van beide eigenaren is in ieder geval niks mis. Zodra ze opgeladen waren, hebben beide eigenaren de DeC weer vrijgemaakt. "duimpje omhoog" aldus mijn zoon.
IMAG0652.jpg
 
  • Like
Reactions: HWS and S-19910
Ik reed vanmiddag rond 17:50 op de A5 vanuit Hoofddorp in de richting van Haarlem. Er was even een stuk langzaam rijdend verkeer en ik kwam naast een witte model X te rijden. Het moet een apart gezicht zijn geweest voor de auto’s achter ons: twee model X-en naast elkaar op de twee rijstroken, een witte en een blauwe. Ook leuk, de bestuurder zwaaide (het kan dus nog)! Dus misschien iemand van het forum?
 
  • Like
Reactions: robertvg and HWS