Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Rond 19:40 op de Ring A10 Noord, vlak voor de afslag naar de A8. Ik passeerde een zwarte Model S, met ik meen een ZNP kenteken. Ik keek naar de strak voor zich uit starende bestuurder. Ik zag het type ex-politieman, fotograaf, iemand met affiniteit voor lucht- en rolweerstand en het zou ook zomaar een eigenaar van een keten in apple spullen geweest kunnen zijn. En ik kon dit niet helemaal goed zien, maar het zou me niet verbazen als hij maar met één oog keek.
Geen idee dus wie het was. Iemand van hier?
 
Rond 19:40 op de Ring A10 Noord, vlak voor de afslag naar de A8. Ik passeerde een zwarte Model S, met ik meen een ZNP kenteken. Ik keek naar de strak voor zich uit starende bestuurder. Ik zag het type ex-politieman, fotograaf, iemand met affiniteit voor lucht- en rolweerstand en het zou ook zomaar een eigenaar van een keten in apple spullen geweest kunnen zijn. En ik kon dit niet helemaal goed zien, maar het zou me niet verbazen als hij maar met één oog keek.
Geen idee dus wie het was. Iemand van hier?

Ja, eindelijk iemand van hier :D
Na gistermorgen Frank en Dirk te hebben opgewacht bij de SuC A'dam even koffie gedronken. Daar centrecaps en wielmoeren willen meenemen. Helaas geen wielmoeren voorradig :(
Vervolgens naar Spakenburg voor een middagje botterzeilen met barbecue.
Toen naar huis en onderweg glad naast een kale man in een Model X gekeken ;)
Ik zal voortaan beter opletten :)

1.jpg
 
Last edited:
Met een classic moet je toch aantal vingers opsteken dat overeenkomt met het aantal nieuwe drivetrains dat je hebt ontvangen?
:D nog steeds 0 *knock on woods*

* Een knikje met het hoofd
* Grote lichten eens trekken
* Stilstaand in de file een kwartiertje bijbabbelen
* Een "yoooooo!"-(wijs)vingertje

Altijd leuk, dus ik doe er gaarne aan mee!
Doe maar 3 & 4 voor mij. Knikje met hoofd zie ik niet zo goed en flitsen zie ik te veel (verblindend) :p
 
Deze voormiddag rond 11u op de baan van Sint Martens Latem naar Sint Martens Leerne reed een hele tijd zwarte MS achter me aan, model met nosecone. Ik reed met de Indium Grey MB Vito... .
Toen ik bij mijn klant in S M Leerne aankwam stond deze 'military' Model X voor hun huis geparkeerd, hij was niet van hen... .
Iemand?

edit: foto wil niet laden, ik probeer het even later nog eens... . :confused:
 
Deze voormiddag rond 11u op de baan van Sint Martens Latem naar Sint Martens Leerne reed een hele tijd zwarte MS achter me aan, model met nosecone. Ik reed met de Indium Grey MB Vito... .
Toen ik bij mijn klant in S M Leerne aankwam stond deze 'military' Model X voor hun huis geparkeerd, hij was niet van hen... .
Iemand?

edit: foto wil niet laden, ik probeer het even later nog eens... . :confused:

Nu wel gelukt:

IMG_4265.JPG