Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmorgen Bagu tegengekomen op de E40 in de file naar Brussel. Even gewuifd. Wel wat vuil Bart :)
2013-12-06 10.01.00.jpg
 
Woensdag ter hoogte van afrit A1 Lochem-Holten haalde ik een zwarte in die doorreed in richting Hengelo-Enschede.
Tweede Tesla vanuit m'n Tesla. Ff geknipperd en gezwaaid. Van het forum?

Hier in het Oost'n nog iets minder dik gezaaid dan daar in 't West'n. Tjongejonge hadden jullie daar toch bijna allemaal een hele grote zoutwatervijver in de achtertuin gisteren :biggrin:
 
Woensdag ter hoogte van afrit A1 Lochem-Holten haalde ik een zwarte in die doorreed in richting Hengelo-Enschede.
Tweede Tesla vanuit m'n Tesla. Ff geknipperd en gezwaaid. Van het forum?

Hier in het Oost'n nog iets minder dik gezaaid dan daar in 't West'n. Tjongejonge hadden jullie daar toch bijna allemaal een hele grote zoutwatervijver in de achtertuin gisteren :biggrin:

De S is van aluminium, kan best tegen zout water, toch?
 
Woensdag ter hoogte van afrit A1 Lochem-Holten haalde ik een zwarte in die doorreed in richting Hengelo-Enschede.
Tweede Tesla vanuit m'n Tesla. Ff geknipperd en gezwaaid. Van het forum?

Hier in het Oost'n nog iets minder dik gezaaid dan daar in 't West'n. Tjongejonge hadden jullie daar toch bijna allemaal een hele grote zoutwatervijver in de achtertuin gisteren :biggrin:

kan een collega van me geweest zijn. Nu 4, morgen 7 zwarte Model s'en in huize Raedthuys. De exclusiviteit is er wel af. Middle of the road bak...