Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Naast de app om mijn vrouw te volgen doen nu ook de autospotters dat werkje voor me ;)
http://www.autogespot.nl/tesla-motors-model-s-signature-edition/2013/11/30
Toch wel een apart gevoel zo op zo'n site gezet te worden zonder dat je daar zelf om gevraagd hebt, maar we moesten net wel even lachen toen nota bene mijn nog studerend neefje mij deze link stuurde.

"alweer" een nadeel van de S... géén privacy meer. :wink:


@Byron.... is dit de jouwe : http://www.autogespot.nl/tesla-motors-model-s-3/2013/11/29#img5

:wink:
 
Last edited:
Die op de foto was een X-SPG-XX dus toch weer een andere..

Verder in twee dagen tijd weer twee nieuwe "spots" te melden: gisteren in de avondspits op de A12 vanaf Vleuten in westelijke richting een tijdje achter een donkerrode SIG uit mijn eigen kenteken-range (2-SGK-XX) gereden, kon in de drukte niet langszij komen voor een groet. En vanochtend langs de La Place aan de A4 bij Leiden gereden om even naar de laadpalen te kijken waar Wido het al eerder over had, en zag daar een zwarte MS met bijzondere velgen staan:
View attachment 36887
Stond niet aan de laadpaal maar op invaliden plek - ik meende ook het bijbehorende vignet te zien dus geen "bashing" aub :)

Aan de velgen te zien (zie draadje over velgen): Paulus?
 
Vandaag eindelijk een witte in Oss gezien.
Was denk ik op bezoek want na 2 uurtjes weer weg.
iemand van hier?

woensdag komt Enexis verzwaren voor het oplaadpunt.
weekje later de ICU Compact.
en afgelopen zaterdag ontving ik mail van de DS!!!
20 december verwacht......
 
Deze groene Model S stond afgelopen week te laden op 'mijn' publiek laadpunt in Den Haag (terwijl ik in Parijs was):

image.jpg


Kenteken 8-SNS-xx. Iemand van hier?
 
Dat is dicht in de buurt waar ik gisteren zat en dezelfde kleur. Maar ik ben gisteren niet bij Botanica geweest.

Close enough. Dan moet het jou geweest zijn. Prachtige kleur, zeg! Proficiat!
En door die "sighting" is mijn vrouw nu ook eindelijk overtuigd van het model ("Tiens, da's precies een Jaguar! Ah nee, een Maserati! Tiens, ook niet. Wa's DA voor een auto???"). Dus (ongewild) een dikke merci :wink:
 
Deze groene Model S stond afgelopen week te laden op 'mijn' publiek laadpunt in Den Haag (terwijl ik in Parijs was):

View attachment 36989

Kenteken 8-SNS-xx. Iemand van hier?

Not me. Merijn, hoeveel A laad jij op de publieke plaatsen in DH? In de Q-park Lutherse Burgwal waar ik vanaf vanmiddag (JOEPIE) mijn zometeen opgehaalde bolide standaard ga parkeren, is volgens mij maar 1 fase 16A...

Onno
 
Close enough. Dan moet het jou geweest zijn. Prachtige kleur, zeg! Proficiat!
En door die "sighting" is mijn vrouw nu ook eindelijk overtuigd van het model ("Tiens, da's precies een Jaguar! Ah nee, een Maserati! Tiens, ook niet. Wa's DA voor een auto???"). Dus (ongewild) een dikke merci :wink:
Thanks.
Ik vind de kleur in het echt ook beter dan in de configurator. Ik was eerst voor zwart gegaan, maar mijn vrouw wou liever grijs.
Je zal me nog wel zien rondrijden in de buurt.
 
Not me. Merijn, hoeveel A laad jij op de publieke plaatsen in DH? In de Q-park Lutherse Burgwal waar ik vanaf vanmiddag (JOEPIE) mijn zometeen opgehaalde bolide standaard ga parkeren, is volgens mij maar 1 fase 16A...

Onno

Heb tot nu toe op alle publieke laadpalen op de openbare weg 16A 3 fasen geladen, behalve in Amsterdam, daar trof ik een 32A paal (waar ik dus met 26A kon laden door de huidige beperking).
Laadpalen in parkeergarages of bij winkels/bedrijven kunnen heel erg verschillen. Soms worden lolo's opgehangen die max 16A 1 fase kunnen leveren, soms zijn het complete snellaadstations (bijv. Ikea Frankrijk).
 
Gisterochtend rond 9:00 in Deventer onderaan de afrit van de A1 _bijna_ drie Tesla's tegelijk bij elkaar. Er was een fikse kop-staart botsing gebeurd dus alles stond moervast. Eerst zag ik een zwarte en een paar minuten later een sig red voor me langs rijden terwijl ik met mijn bruine nog geen drie autolengtes opgeschoven was in die tijd. :)

Het wordt steeds mooier op de weg!