Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmiddag in het midden van het land deze gespot. (dacht eerst van Rsvarthur, maar hij is van Edi99 als het goed is?). Leuk hoor Tesla's spotten (in elk geval tot de mijne eindelijk geleverd wordt :rolleyes:).

IMG_20131126_132111.jpg
 
Gisteren om 8:00u voegde er een witte roadster bij Gouda richting Utrecht in, hij zag mij denk ik niet, ik zat drie banen meer naar links.
Vanavond mijn buurman in m'n S laten rijden. Hij was best wel erg onder de indruk.
Daarna heb ik in zijn 750i gereden, waarvan ik weer onder de indruk was van alle opties ( van active cruise control tot stoelmassage ) maar minder van de motor en versnellingsbak. Vervolgens in de 130i van zijn vrouw, dat was ook erg leuk hoog in de toeren en met een geweldige engine sound. Maar die motor begint bij 4500 toeren pas echt los te komen en dan merk je dat de S een geweldige koppel kromme, euh ik bedoel 'rechte' heeft!
 
Vanmiddag in het midden van het land deze gespot. (dacht eerst van Rsvarthur, maar hij is van Edi99 als het goed is?). Leuk hoor Tesla's spotten (in elk geval tot de mijne eindelijk geleverd wordt :rolleyes:).

Klopt - was in Utrecht. Valt me trouwens op hoe weinig ik er nog maar tegenkom. Sinds ik op 23 sep de auto kreeg nog maar drie keer een andere Model S gezien.
 
Gisteren in de bezoekers parkeergarage bij Deloitte in Rotterdam-Zuid een donkergroene P85 met lichte beige bekleding en standaard 19".
Bijna zelfde configuratie als ik zelf krijg op 11 december (alleen een S85 i.p.v. P85) :smile:.
Mooi om te zien hoe machtig groot die wagen ook is. Er stond een Volvo V60 Hybrid naast te laden maar die valt echt in het niet bij zo'n MS.

Overigens heeft Deloitte aardig wat (gratis) laadpalen staan in deze parkeergarage voor bezoekers. Keurig!
 
Ja je ziet de Model S niet vaak. Sinds september heb ik hem nog maar een keer gezien rond 7 uur 'sochtends bij de Meern in de richting van Woerde; het was een zwarte maar ik kon niet zien of het een S of een P was. Dit terwijl ik toch 3 keer per week op en neer ga naar Den Haag.
 
Vandaag, 27/11/2013 17h40 in de Craeybeckxtunnel (richting ring 2, NL) mijn eerste Model S gespot.
Het was een heel vluchtige ontmoeting want, ik moet op de ring 1 zijn (richting Gent) en de Model S stond aan te schuiven in de file. Het was wel een donkere, dus zwart of blauw maar totaal geen nummerplaat gezien. Ik zag plots de bekende T en chroom strip op de koffer, en toen, ja in de achteruitkijkspiegel, de bekende led lampen. Het is op een route die ik niet zo vaak meer neem, dus wat een mazzel!

Wel fijn om te zien dat het echt wel echt is, alles wat ik hier mag lezen.
 
Wel heel toevallig, rijd ik vanavond terug over de A12 van Den Haag naar Utrecht, wordt ik na Woerde tegen 7 uur ingehaald door een donkere S85 (of was het een P?). We hebben een tijdje achter elkaar gereden. Als je er zo achter rijdt is het toch wel een heel imposante auto.
 
Net eveneens in Leidschendam bij voetbalvereniging RKAVV en SEV een zwarte Model S met kenteken X-SPS-XX, wasrschijnlijk dorpsgenoot.
Gr Arnold
Die op de foto was een X-SPG-XX dus toch weer een andere..

Verder in twee dagen tijd weer twee nieuwe "spots" te melden: gisteren in de avondspits op de A12 vanaf Vleuten in westelijke richting een tijdje achter een donkerrode SIG uit mijn eigen kenteken-range (2-SGK-XX) gereden, kon in de drukte niet langszij komen voor een groet. En vanochtend langs de La Place aan de A4 bij Leiden gereden om even naar de laadpalen te kijken waar Wido het al eerder over had, en zag daar een zwarte MS met bijzondere velgen staan:
ImageUploadedByTapatalk1385843085.076958.jpg

Stond niet aan de laadpaal maar op invaliden plek - ik meende ook het bijbehorende vignet te zien dus geen "bashing" aub :)