Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Dat was ik. Donkergroene met duits kenteken. Uit Bad Bentheim. Ik heb nog gegroet. Ik was al benieuwd of het iemand van hier was. Je reed een vlot tempo. Ik was elektronen aan het sparen voor de terugreis :smile:

Haha, ik rij dat stukje elke dag en dan wordt het routine die rare situatie daar. Niet te hard, wel vlot inderdaad. Achteruitkijken in het donker is niet het sterkste punt vd S, dus de groet heb ik gemist helaas, ook dat ie groen was .
 
Wel meer laadpalen nodig in Ztm, graag in de buurt vd Filmlaan
Er zijn al aardig wat openbare laadpalen in Zoetermeer. Op minder dan een kwartiertje lopen kun je parkeren in de parkeergarage op de Nederlandlaan. Laden is gratis op 16A, parkeren 1e 3 uur ook.:biggrin:
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    646.8 KB · Views: 296
jumevyna.jpg


A10 bij aansluiting op A2 rond 10:00u.
Mijn 2de spot en ook nog in 'mijn' (toekomstige) kleur.

Bedankt voor een goede start van mijn dag!

(Als een kind tig auto's ingehaald om bij de Tesla te komen om deze te fotograferen; leuk dat je soms weer kinderlijk enthousiast kan zijn :))
 
Eandis doet wel erg veel moeite om jouw stroom te leveren...

Ik heb niets aangevraagd... Hopelijk is het om de Neuter naar Erps Kwerps te trekken ;-).
Ff serieus nu. Ze zijn gescheiden riolering aan het aanleggen en tegelijkertijd ook maar alle nutsvoorzieningen aan het vernieuwen. Dus de komende 5 maanden is de vuil(e) grijze model S die gespot wordt die van mij