Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Window tinting

This site may earn commission on affiliate links.
image.jpeg
image.jpeg
Gisteren raamfolie laten aanbrengen.
Voor portier 35%
Achter portier 20%
Achterraam 20%
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    617.5 KB · Views: 29
  • Like
Reactions: Ivo-G
Ik vind het allemaal best donker zeg... ik wil het voor m'n kids achterin eigenlijk, dus warmtewerend en enigszins de zon kunnen tegenhouden. Maar 20% vind ik echt te. Is er al een overzicht met tesla's en hun percentages in 1 mooi lijstje onder elkaar? :)

Dan zou ik gevoelsmatig naar 35% op alleen de achterdeuren neigen en de het achterraam ditto als dak, dat was 20% geloof ik. Ook in de achterbak zitten nog wel eens vriendjes van de kids.. :)
 
Ik vind het allemaal best donker zeg... ik wil het voor m'n kids achterin eigenlijk, dus warmtewerend en enigszins de zon kunnen tegenhouden. Maar 20% vind ik echt te. Is er al een overzicht met tesla's en hun percentages in 1 mooi lijstje onder elkaar? :)

Dan zou ik gevoelsmatig naar 35% op alleen de achterdeuren neigen en de het achterraam ditto als dak, dat was 20% geloof ik. Ook in de achterbak zitten nog wel eens vriendjes van de kids.. :)

Valt reuze mee hoor. Achterportieren hebben nog steeds inkijk.
 
Ik vind het allemaal best donker zeg... ik wil het voor m'n kids achterin eigenlijk, dus warmtewerend en enigszins de zon kunnen tegenhouden. Maar 20% vind ik echt te. Is er al een overzicht met tesla's en hun percentages in 1 mooi lijstje onder elkaar? :)

Dan zou ik gevoelsmatig naar 35% op alleen de achterdeuren neigen en de het achterraam ditto als dak, dat was 20% geloof ik. Ook in de achterbak zitten nog wel eens vriendjes van de kids.. :)
image.jpeg

Before and after.

Achterportier en achterruit getint met XPEL Prime CS 20. Ik weet niet hoeveel % doorlatendheid deze heeft, het zou best 20% kunnen zijn. Voorportieren heb ik niet laten tinten.
 
Gisteren raamfolie laten aanbrengen.
Voor portier 35%
Achter portier 20%
Achterraam 20%
Alle folie op de voorportieren met minder dan 70% lichtdoorlatenheid is wettelijk niet toegestaan in Nederland.
(Die ruiten zijn af fabriek al 70% en er moet 55% resteren met folie, met een afwijking in het meetresultaat van maximaal 5 procentpunten, dus effectief 50% resterende transparantie.)
 
Alle folie op de voorportieren met minder dan 70% lichtdoorlatenheid is wettelijk niet toegestaan in Nederland.
(Die ruiten zijn af fabriek al 70% en er moet 55% resteren met folie, met een afwijking in het meetresultaat van maximaal 5 procentpunten, dus effectief 50% resterende transparantie.)

Staat een type fout in mijn tekst

Voorzijde 60%
achterzijde 35%
achterruit 35%

Mijn excuses !!!