Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

1st Tuesday's

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben de 1e op vakantie, dus het zal een andere keer besproken moeten worden, maar ik heb in België al heel wat projecten gepland die BINNEN de deadlines zijn opgeleverd:smile:.
Maar ik zal wel geluk hebben dat ik alleen projectmanagers en firma's tref die dat kunnen en de planning zal daar wel niet echt van invloed zijn:rolleyes:

Het project is nog perfect binnen de planning.... Maar als men mijn contract niet verlengd - kan ik het niet meer opvolgen.

Het probleem is een nieuwe regeling bij mijn eindklant rond contractors... Wegens schrik voor schijnzelfstandigheid worden alle contractors die er al heel lang zitten (ikzelf +14 jaar) minstens voor 6 maanden op non-actief gezet eer er ze weer mogen werken bij hen...

Deze regeling werd ingevoerd zonder enig rekening houden met omstandigheden en ondanks zwaar protest van mgmt bij mijn eindklant. Heeft grote gevolgen voor de honderden contractors bij mijn eindklant...

Soit - meer details in person... deze keer of een andere keer ;-)
 
PeDuvelt, tijdens ons insane testritje gisteren ben ik aan mijn gast vergeten vragen of hij geen medische toestand heeft waar ik rekening mee moest houden. :scared: Mensen met migraine of een hartkwaal bvb durf ik niet op het volle vermogen trakteren. Hij liep achteraf nog recht dus het zal wel ok geweest zijn. Jij had natuurlijk een specifieke opdracht. Ik weet niet precies hoe je de wagen moet instellen om dat te bereiken. Veel over witte lijnen rijden of zo... :rolleyes:
 
PeDuvelt, tijdens ons insane testritje gisteren ben ik aan mijn gast vergeten vragen of hij geen medische toestand heeft waar ik rekening mee moest houden. :scared: Mensen met migraine of een hartkwaal bvb durf ik niet op het volle vermogen trakteren. Hij liep achteraf nog recht dus het zal wel ok geweest zijn. Jij had natuurlijk een specifieke opdracht. Ik weet niet precies hoe je de wagen moet instellen om dat te bereiken. Veel over witte lijnen rijden of zo... :rolleyes:


Ja, was een zware dobber ... Vertelt die man pas achteraf dat zijn vrouw frigide is! :cursing:
Daar helpt geen enkele instelling (van de wagen) voor!
 
Was er iets nieuws aangekondigd door Byron ?

Tesla Club Belgium is nu de grootste worldwide, groter dan die in de thuishaven van Tesla Motors zelf.
Byron heeft het programma en de sponsoren van Tesla World overlopen. De special guest is special gebleven. What did you think? :rolleyes:

In November gaat er waarschijnlijk een First Tuesday door in de hoofdzetel van Brussels Airlines.
Tesla was niet aanwezig maar wagens genoeg dus we hebben de testritten zelf gedaan en de Gocycle van Hans en Katrien heeft ook veel testritjes gemaakt.

Leuk en interessant om de innovatieve office furniture eens te zien in de zaak van Hans en Katrien. Ze hebben ons daar goed ontvangen.

Alle andere info staat onder embargo. :tongue: