Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

1st Tuesday's

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb eens een vraagje don't shoot me.:rolleyes:
Waarom zijn de first Tuesday 's niet zoals een meeting die ik gewoon ben met mijn Amerikaanse wagens?
De eerste waar ik geweest ben was in Antwerpen en ik vond het nogal saai omdat ik ook niemand ken. Op zo een meeting ga je elkaars wagen bewonderen en geraak je zo aan de praat.
Dat was wat ik er van verwachte Cars and Coffee :biggrin:
 
Ik heb eens een vraagje don't shoot me.:rolleyes:
Waarom zijn de first Tuesday 's niet zoals een meeting die ik gewoon ben met mijn Amerikaanse wagens?
De eerste waar ik geweest ben was in Antwerpen en ik vond het nogal saai omdat ik ook niemand ken. Op zo een meeting ga je elkaars wagen bewonderen en geraak je zo aan de praat.
Dat was wat ik er van verwachte Cars and Coffee :biggrin:

Niet abnormaal dat je de eerste maal niemand kent... dat was voor de overgrote meerderheid onder ons zo.
Bovendien was A'pen in het stadscentrum; zonder parkeerterrein.
01-09 zullen alle auto's wel bij mekaar staan én zal je zeker wat gezichten herkennen.



Tja, en de auto's zijn allemaal (bijna) hetzelfde. Ik heb trouwens wel eens een first tuesday (boom?) meegemaakt waarbij we tussen de auto's stonden.
Dat was in Waarloos, bij Bert Verbessem:wink:
FYI : woensdag avond Breukelen (tijd en plaats gekend), je komt toch hé ? Dan kunnen we met z'n allen jou en Sanne gelukwensen !
 
Tja, en de auto's zijn allemaal (bijna) hetzelfde. Ik heb trouwens wel eens een first tuesday (boom?) meegemaakt waarbij we tussen de auto's stonden.

Nee hoor, de ene verbruikt 199 wh/km en de andere 260 :wink:.
Waarmee ik wil zeggen dat de gesprekken vaak wel over de auto's gaan, maar dan over zaken waar je de auto's niet zelf voor hoeft te zien (kijk, rode bougiekabels! en kijk, een opbergvak voor bougievonkjes met diesel ofzo)... :biggrin:
 
lol - neen - ben project manager en mijn projecten waren nog niet afgelopen. Ik vertel je er wel over dinsdag de 1ste...

Ik ben de 1e op vakantie, dus het zal een andere keer besproken moeten worden, maar ik heb in België al heel wat projecten gepland die BINNEN de deadlines zijn opgeleverd:smile:.
Maar ik zal wel geluk hebben dat ik alleen projectmanagers en firma's tref die dat kunnen en de planning zal daar wel niet echt van invloed zijn:rolleyes: