You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijnEn verder denk ik dat wireless charging de oplossing is voor al dit gedoe.
Dank u.
Het is toch een openbaar forum? Iedereen die behoefte heeft om dit draadje voort te zetten mag dat doen. En de rest negeert het gewoon. Niemand hoeft er zich wat van aan te trekken als het niveau of de inhoud van de discussie niet bevalt. Vrijheid, blijheid.Klaar nu, allemaal? AUB zeg!
De enige echte manier waarop Tesla alle partijen blij kan maken, is om wat extra -- voor iedereen toegangkelijke -- SuCs met flink wat stalls aan te leggen in- of rond A'dam. De partij die het proces hiervoor kan versnellen lijkt me de gemeente A'dam (vergunningen, grond).
Zonder er iets verder van af te weten lijkt het me sterk dat Tesla niet van wils is om meer SuCs aan te leggen, het lijkt me dat het vooral op bureaucratie en beschikbare locaties hangt.
Er is een enorm verschil tussen taxi's in Amsterdam en taxi's op Schiphol. De laatsten doen veel langere ritten naar bestemmingen door het hele land.Ik mis inderdaad de verantwoordelijkheid van de Gemeente Amsterdam. Die pushen electrische taxi's op het moment zo erg.
Bij het centraal station was er een voorrangsregeling voor schone taxi's van 1 op 4. Dat werd verhoogd naar 1 op 3 en zo verder.
Dan nog 5000 euro aankoopsubsidie voor electrische voertuigen.
Als je dat allemaal zo stimuleert dan moet je als gemeente ook zorgen dat de infrastructuur er is en dat niet allemaal neerleggen bij de fabricant van de auto's.
Overigens sprak ik gisteren een onderzoeker van de Hogeschool van Amsterdam die juist onderzoek deed naar de hele overgang naar schone taxi's in de stad. Volgens hem was een gemiddelde taxi rit in Amsterdam 15 kilometer, en per dag zo'n 10 van die ritten.
E.e.a. volgens interviews met taxi chauffeurs.
Heel wat minder dan 700km per dag dus.
Ik mis inderdaad de verantwoordelijkheid van de Gemeente Amsterdam. Die pushen electrische taxi's op het moment zo erg.
Bij het centraal station was er een voorrangsregeling voor schone taxi's van 1 op 4. Dat werd verhoogd naar 1 op 3 en zo verder.
Dan nog 5000 euro aankoopsubsidie voor electrische voertuigen.
Als je dat allemaal zo stimuleert dan moet je als gemeente ook zorgen dat de infrastructuur er is en dat niet allemaal neerleggen bij de fabricant van de auto's.
Overigens sprak ik gisteren een onderzoeker van de Hogeschool van Amsterdam die juist onderzoek deed naar de hele overgang naar schone taxi's in de stad. Volgens hem was een gemiddelde taxi rit in Amsterdam 15 kilometer, en per dag zo'n 10 van die ritten.
E.e.a. volgens interviews met taxi chauffeurs.
Heel wat minder dan 700km per dag dus.
Er is een enorm verschil tussen taxi's in Amsterdam en taxi's op Schiphol. De laatsten doen veel langere ritten naar bestemmingen door het hele land.
Is idd tijdelijk. Binnenkort gebruiken we (automatisch rijdende) deelauto's ipv taxis.Dat soort gerommel doet de hele zaak geen goed. Ik hoop echt dat dit slechts een heel tijdelijk fenomeen is totdat de superchargers zijn opgeschaald.
Ik kan je niet meer volgen Henk, bedoel je gedomesticeerd?...Maar naar mate de tijd verstrekte werden wij gedomiseerd dan gewaardeerd en dat is wel jammer.
Gedemoniseerd denk ik. Goed dat een taxi chauffeur zich hier laat horen, jammer dat zijn Nederlands slecht is.
De enige echte manier waarop Tesla alle partijen blij kan maken, is om wat extra -- voor iedereen toegangkelijke -- SuCs met flink wat stalls aan te leggen in- of rond A'dam. De partij die het proces hiervoor kan versnellen lijkt me de gemeente A'dam (vergunningen, grond).
Zonder er iets verder van af te weten lijkt het me sterk dat Tesla niet van wils is om meer SuCs aan te leggen, het lijkt me dat het vooral op bureaucratie en beschikbare locaties hangt.
Wat ik verder zo lees, SuC Schiphol die door één van de (concurrerende) taxibedrijven uitgebaat gaat worden? Aparte wurgcontracten? Speciale software voor taxi's?
Dat soort gerommel doet de hele zaak geen goed. Ik hoop echt dat dit slechts een heel tijdelijk fenomeen is totdat de superchargers zijn opgeschaald.