TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

App werkt niet (bug bevestigd door Tesla)

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by maarteneekels, Dec 30, 2016.

  1. maarteneekels

    maarteneekels Member

    Joined:
    Jul 2, 2016
    Messages:
    41
    Location:
    Breda, Netherlands
    Probeerde vanmorgen mijn auto voor te verwarmen (brrr, wat was het koud), maar de App op mijn telefoon (iPhone) klaagde dat Mobile App Remote Access uit staat. Die staat helemaal niet uit. Uit gezet, weer aan gezet. Uitgelogd op de App, weer ingelogd. Helaas geen soelaas.

    Uiteindelijk Tesla gebeld, blijkt een algemene storing te zijn. Wordt hard aan gewerkt. Dit ter info voor alle anderen met App problemen :)
     
    • Helpful x 2
  2. T.blomer

    T.blomer Member

    Joined:
    Mar 2, 2014
    Messages:
    514
    Location:
    Netherlands
    Thx, stond ook al in de kou bij de auto.
     
  3. Nexus

    Nexus Member

    Joined:
    Aug 25, 2015
    Messages:
    949
    Location:
    Brabant, Netherlands
    Hier werkt ie gewoon ;)
     
  4. Hans Allis

    Hans Allis Member

    Joined:
    Sep 21, 2016
    Messages:
    275
    Location:
    Leersum, Netherlands
    Ahhh.... vandaar. Merci!
     
  5. Jkr85

    Jkr85 Active Member

    Joined:
    Sep 22, 2016
    Messages:
    1,192
    Location:
    Rotterdam, The Netherlands
    bij mij doen de notificaties het niet meer en zodra je dat schermpje ophaalt, sluit ie af (iOs, apple) maar voorverwarmen lukte prima vanochtend (wat een luxe is dat toch! :))
     
  6. Basvdpoel

    Basvdpoel Member

    Joined:
    Feb 24, 2014
    Messages:
    1,299
    Location:
    Alphen aan den Rijn
    Bij mij ging voorverwarmen ook prima (7:15) IOS App werkt verder ook naar behoren..
     
  7. sweep

    sweep Member

    Joined:
    Feb 7, 2016
    Messages:
    195
    Location:
    ZH, Netherlands
    Alleen Android niet dan?
    Bij mij werkt het, sinds gisteravond 23u, ook niet meer.
     
  8. BartJ

    BartJ Member

    Joined:
    Dec 13, 2014
    Messages:
    453
    Location:
    Belgium
    Hier geen probleem met de IOS app
     
  9. T.blomer

    T.blomer Member

    Joined:
    Mar 2, 2014
    Messages:
    514
    Location:
    Netherlands
    iOS doet het bij mij niet meer sinds gisteravond rond 11 uur.
     
  10. Jkr85

    Jkr85 Active Member

    Joined:
    Sep 22, 2016
    Messages:
    1,192
    Location:
    Rotterdam, The Netherlands
    En floeps, daar doen de notificaties het ook weer! iOS
     
  11. Jesper Weiland

    Joined:
    May 4, 2015
    Messages:
    89
    Location:
    Netherlands
    Werkt voor mij met de iOS app nog niet. Heeft niets met het OS te maken trouwens, de API werkt ook niet.
     
  12. Bernie298

    Bernie298 BernardS

    Joined:
    Jul 24, 2016
    Messages:
    164
    Location:
    Beuningen
    Met android 10:45 lekker de verwarming aangezet, geen connectie probleem gehad.
    Heb het idee dat ie zelf sneller verbinding maakt, maar dat zal wel verbeelding zijn.
     
  13. HWS

    HWS Supporting Member

    Joined:
    Mar 16, 2013
    Messages:
    6,784
    Location:
    Zoetermeer, Netherlands
    Onze S met 3G werkt probleemloos. Die met LTE/4G op dit moment niet.
     
  14. gelden

    gelden Well-Known Member

    Joined:
    Apr 21, 2013
    Messages:
    5,264
    Location:
    Breda, Netherlands
    zou dat het zijn? Die van mij via wifi en 3g doet het prima.
     
  15. dekoene

    dekoene Member

    Joined:
    Aug 24, 2016
    Messages:
    43
    Location:
    Leuven
    Hier 4G en android doet het gewoon.

    Ik heb vorige week wel een update gehad van de app. Deze komt automatisch binnen op Android (kan je ook af zetten uiteraard).
     
  16. Tampert

    Tampert Member

    Joined:
    Sep 26, 2016
    Messages:
    318
    Location:
    Netherlands
    iOS app werkt hier ook niet.

    Zou mooi zijn dat ze de boel upgraden voor de aangekondigde vernieuwde app in december.

    Wel ff onhandig dat het er uit ligt.
     
  17. Hans Allis

    Hans Allis Member

    Joined:
    Sep 21, 2016
    Messages:
    275
    Location:
    Leersum, Netherlands
    Hier waren de problemen via 4G, maar teslalog.com haalde nog wel gewoon data op. Intussen werkt de app trouwens weer naar behoren.
     
  18. Phil V

    Phil V Member

    Joined:
    Aug 31, 2016
    Messages:
    856
    Location:
    Ten zuiden van Aalst (B)
    Hier nog steeds niet.
     
  19. HWS

    HWS Supporting Member

    Joined:
    Mar 16, 2013
    Messages:
    6,784
    Location:
    Zoetermeer, Netherlands
    Ik krijg ook weer verbinding met onze LTE/4G versie.
     
  20. sweep

    sweep Member

    Joined:
    Feb 7, 2016
    Messages:
    195
    Location:
    ZH, Netherlands
    Hier sinds ff 13u gelukkig ook weer.
    Was al bang dat het anders krabben zou gaan worden komende dagen;)
     

Share This Page

  • About Us

    Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.


    SUPPORT TMC