Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Audi eTron

This site may earn commission on affiliate links.
Enkel de uitwendige temperatuur daalt dan. Ik zou het in elk geval niet proberen...ontploffingsgevaar.

Dan ontploft ze maar lekker buiten.

Ik vraag bij belangrijke beslissingen (waar mijn auto al niet toe behoort, immers, ik moet erin rijden) wel haar mening, maar pleasen doe ik niet aan. Dan zou mijn vriendin overigens ook opstappen. Die heeft helemaal niets met mannen die zich zo opstellen.

Bij mijn vrienden zie ik ook bepaald niet terug dat ze een happy life krijgen als vrouwlief happy is.
 
Dan ontploft ze maar lekker buiten.

Ik vraag bij belangrijke beslissingen (waar mijn auto al niet toe behoort, immers, ik moet erin rijden) wel haar mening, maar pleasen doe ik niet aan. Dan zou mijn vriendin overigens ook opstappen. Die heeft helemaal niets met mannen die zich zo opstellen.

Bij mijn vrienden zie ik ook bepaald niet terug dat ze een happy life krijgen als vrouwlief happy is.

Hier thuis is het net andersom. Ik stond heel lang te trappelen om een tesla ;) en moest destijds man lief meenemen voor een testrit om hem te overtuigen. Ik ben een hele happy wife nu hahaha
 
  • Funny
Reactions: HansB and Superendo
Dat iemand dit kadaver nog wil kopen van een stervende industrie die actief fraude heeft gepleegd en zo heeft bijgedragen aan de verkorting van ons leven en dat van onze kinderen, is voor mij compleet onbegrijpelijk.
Ik denk dat je hier wel heel erg alles over één kam scheert. Volgens mij evolueren/groeit de mensheid en techniek. Asbest was vroeger ook geen probleem...
 
Dat iemand dit kadaver nog wil kopen van een stervende industrie die actief fraude heeft gepleegd en zo heeft bijgedragen aan de verkorting van ons leven

Het is natuurlijk nogal ironisch om het over fijn stof te hebben en dan net die avatar te hebben ;-). [Even niet ernstig: ik heb ook nog een aantal goede puros uit Viñales -- zolang je dat niet dag in dag uit rookt...].

De VW/Audi-groep lijkt me nochtans één van de constructeurs die het echt meent met een overstap naar elektrische wagens. Voor mij hoeven die niet te sterven, die mogen gerust naar EVs overschakelen. Liefst goede, en misschien nog wat kleiner dan die pantserkruisers bij Audi ;-).
 
Het is natuurlijk nogal ironisch om het over fijn stof te hebben en dan net die avatar te hebben ;-). [Even niet ernstig: ik heb ook nog een aantal goede puros uit Viñales -- zolang je dat niet dag in dag uit rookt...].

De VW/Audi-groep lijkt me nochtans één van de constructeurs die het echt meent met een overstap naar elektrische wagens. Voor mij hoeven die niet te sterven, die mogen gerust naar EVs overschakelen. Liefst goede, en misschien nog wat kleiner dan die pantserkruisers bij Audi ;-).

Heb je het nieuws gevolgd? Audi gaat zich op waterstof auto’s richten. Ze kunnen tesla niet bijbenen...
 
  • Funny
Reactions: Cohiba
Vanavond een e-tron tegengekomen aan het school van mijn zoon.
Ik stond geparkeerd langs de haag en hij kwam voor mij parkeren. (Ik zilvergrijs, hij donker grijs).
Ik was in een confcall dus kon hem niet aanspreken.
Bij het vertrek, even naast hem gestopt om zijn aandacht te trekken, en met een dikke duim groeten (confcall nog bezig).
Ik kreeg een duim terug maar met wat moeite. Misschien was hij verrast of met zijn gedacht ergens anders bezig.

Iemand van hier? Mooie Audi (van buiten, binnen en uiteraard “onder de kap” ;))
 
Maar heeft hij nou de Tesla genomen omdat hij na een proefrit de Tesla fijner vond, of omdat jij dat een betere keuze vond?

Ik heb hem meegesleept naar Amsterdam om zogenaamd de 3 voor mij te reserveren (na een jaar zeuren), hij vond de andere toen toch te duur. Na de proefrit in de S, was hij verkocht, excel sheet gemaakt en uitgerekend dat het voordeliger was dan een Audi rijden en binnen een week stond de S75 voor de deur. En nu ook een X p100d erbij, hij vind de S lekkerder rijden en ik juist de X.
 
Ik heb hem meegesleept naar Amsterdam om zogenaamd de 3 voor mij te reserveren (na een jaar zeuren), hij vond de andere toen toch te duur. Na de proefrit in de S, was hij verkocht, excel sheet gemaakt en uitgerekend dat het voordeliger was dan een Audi rijden en binnen een week stond de S75 voor de deur. En nu ook een X p100d erbij, hij vind de S lekkerder rijden en ik juist de X.

Misschien onbedoeld, maar ik krijg zo toch een beetje het idee dat jij zijn ballen in een doosje bewaart. ;)
 
  • Funny
Reactions: Hayden and Fralamjo