pvkeep
Paul van Keep
Je hebt daar wel een viaduct op die plek maar ik had niet de indruk dat het fout ging toen ik daar onderdoor reed.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die 47M mijl in 6 maanden vind ik erg weinig. De autopilot hardware is standaard vanaf 23-9-2014. Laten we aannemen dat er 60.000 MSen zijn met de hardware. Discount omdat niet iedereen de software upgrade gekocht heeft: 40.000 auto's met AP.
Dat komt neer op 1.900 kilometer per MS op autopilot. Ik heb in drie maanden 7.000 kilometer gereden waarvan waarschijnlijk 6.000 op AP. Ik zou dan ook minstens 100M mijl verwachten zo niet meer.
Is het eigenlijk wel zo dat de routes en acties van alle huidige rijders worden geüpload naar Tesla? Iedereen gaat daarvan uit en praat elkaar na, maar ik heb daar nog geen bevestiging van gezien. Tesla zegt dat het "zelflerend" is, maar dat is heel ruim.Daarbij zou het system ook kunnen leren als het niet geactiveerd is. Inderdaad weinig kilometers
stoffige boel Hans. Microvezel doekje erover!View attachment 172193 Net op de brug op de A50 richting Arnhem. Wel terecht overigens.
View attachment 172193 Net op de brug op de A50 richting Arnhem. Wel terecht overigens.
Is het eigenlijk wel zo dat de routes en acties van alle huidige rijders worden geüpload naar Tesla? Iedereen gaat daarvan uit en praat elkaar na, maar ik heb daar nog geen bevestiging van gezien. Tesla zegt dat het "zelflerend" is, maar dat is heel ruim.
Als de auto een tijdje stil staat schakelt hij TACC uit. Activeren doe je weer door even op het wattpedaal te drukken, dat is normaal.
(ps: hoe doe je dat eigenlijk, gas geven ? )
Misschien wel een goede veiligheid, dat uitschakelen. Maar het zou wel handig zijn dat er dan een geluidssignaal gegeven wordt als het verkeer terug vertrekt. Lijkt me beter dan wachten tot de achterligger claxonneert
Misschien nog veiliger als je niet meer gaat FB-en als je op de weg zitMisschien wel een goede veiligheid, dat uitschakelen. Maar het zou wel handig zijn dat er dan een geluidssignaal gegeven wordt als het verkeer terug vertrekt. Lijkt me beter dan wachten tot de achterligger claxonneert