Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Autopilot

This site may earn commission on affiliate links.
Al 3 maand verslaafd aan dit forum en ik leer nog elke dag bij.
Bedankt.
Als je een beetje handig bent met software kun je ook zelf TeslaMS op bijvoorbeeld een raspberry installeren, dan heb je er in elk geval nog zelf beejte controle over ... moet je het wel af en toe bijwerken en zo nu en dan kijken of 'ie het nog doet :)

Maar ook ik gaf bij een hotel laatst maar gewoon mijn sleutel af in ruil voor een stukje papier met een nummer. Daarentegen werd dan wel gratis de auto volgeladen, afgekoppeld en pontificaal met z'n partner voor de deur geparkeerd. Mooie reclame :)
 
Ja dat is inderdaad een rot punt. Door de versmalling en de bult wil hij iets naar links en zit hij de weg na de bult pas laat. Het gaat overigens wel goed want heb hem nu al een paar keer laten staan met de hand aan het stuur.
Ook in v8? ik reed vorige week terug van Amsterdam naar Den haag over de A44 en bij de eerste of 2e brug op de rechterbaan stuurde hij fors naar rechts tegen de vangrail aan. Kon nog net met een ruk aan het stuur botsing voorkomen. Gekke was dat Autopilot zelf ook heftig begon te piepen en flashen met de oncoming impact waarschuwing, terwijl hij zelf daarheen had gestuurd.
 
Ook in v8? ik reed vorige week terug van Amsterdam naar Den haag over de A44 en bij de eerste of 2e brug op de rechterbaan stuurde hij fors naar rechts tegen de vangrail aan. Kon nog net met een ruk aan het stuur botsing voorkomen. Gekke was dat Autopilot zelf ook heftig begon te piepen en flashen met de oncoming impact waarschuwing, terwijl hij zelf daarheen had gestuurd.
Tsja, de A44. Laatst ook weer eens langs gereden.
Wordt toch nodig een keer de tijd dat ze daar wat aan die viaducten gaan doen.
Snap niet dat dat zo achtergebleven is. :confused:
Maar laten we daar maar niet over doorgaan, want dan gaat het vreselijk OT ben ik bang.
 
Opmerkelijk dat met V8 en de nieuwe waarschuwingen Autopilot nog kan blijven werken (met een hoop herrie) nadat je alle waarschuwingen negeert. Het enige dat je hoeft te doen is "gas" geven, zoals in dit filmpje te zien is (vanaf 15:40) PAS OP het geluid kan opeens vrij hard zijn!
 
Opmerkelijk dat met V8 en de nieuwe waarschuwingen Autopilot nog kan blijven werken (met een hoop herrie) nadat je alle waarschuwingen negeert. Het enige dat je hoeft te doen is "gas" geven, zoals in dit filmpje te zien is (vanaf 15:40) PAS OP het geluid kan opeens vrij hard zijn!

Ja uit veiligheidsoverwegingen stopt hij er niet mee maar hij maakt je het leven wel zuur met de toeters en bellenkermis.