Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Vooral niets aan doen, want anders moet je de app elke keer opstarten als je de deur wil openen. Lekker ”aktief“ laten dat vraagt volgens mij geen resources in IOS.
NB. Ik neem aan dat je bedoelt dat de app in het rijtje met open apps staat
Thnx. Nee, gewoon gedownload. Bij Android zie je dan een eentje staan plus in het achterscherm of waterscherm of hoe dat heet de melding. Bij iOS zie ik helemaal niks.
 
Krijg om de zoveel tijd pushbericht van de Tesla-app om app actief te houden voor een optimale sleutelervaring. In de instellingen staat dat de Tesla-app mag verversen op de achtergrond, zowel via WiFi als data. Wat gaat er nog mis dan? Of krijgt iedereen met een IPhone deze melding?
 
Krijg om de zoveel tijd pushbericht van de Tesla-app om app actief te houden voor een optimale sleutelervaring. In de instellingen staat dat de Tesla-app mag verversen op de achtergrond, zowel via WiFi als data. Wat gaat er nog mis dan? Of krijgt iedereen met een IPhone deze melding?

Deze melding krijg je als je de app volledig afsluit. Je kan hem het beste gewoon in de achtergrond laten lopen, gebruikt geen extra resources.
 
  • Informative
Reactions: Enzo63
Krijg om de zoveel tijd pushbericht van de Tesla-app om app actief te houden voor een optimale sleutelervaring. In de instellingen staat dat de Tesla-app mag verversen op de achtergrond, zowel via WiFi als data. Wat gaat er nog mis dan? Of krijgt iedereen met een IPhone deze melding?
Nee. Je moet de app gewoon nooit “afsluiten”. Dus niet naar de bovenkant wegvegen. Gewoon laten staan. Dan werkt alles zorgeloos.

In iOS werkt dit out of the box prima. Je hoeft je geen zorgen te maken over apps die stroom of rekenkracht of wat dan ook gebruiken.
 
  • Informative
Reactions: Enzo63
Vraagje: als jullie de auto met de hand wassen, zetten jullie dan de carwash mode aan? Want anders neem ik aan dat de auto steeds op slot gaat en de laadpoort open gaat?
 
Vraagje: als jullie de auto met de hand wassen, zetten jullie dan de carwash mode aan? Want anders neem ik aan dat de auto steeds op slot gaat en de laadpoort open gaat?
Auto gaat uiteindelijk op slot inderdaad als je die niet aanzet. Laadpoort die open gaat heb ik nog niet meegemaakt. Maar om op je vraag te antwoorden: ja ik zet de carwash mode aan
 
  • Like
Reactions: DM231191
Verbinding telefoon met Tesla. Oproepen gaat goed. Maar ineens komen sms'en niet meer binnen. Op het scherm staat dat berichtensynchronisatie is uitgeschakeld maar op de telefoon onder bluetooth staat het schuifje bij berichten naar rechts, aan dus. Wat gaat hier mis??