Ja hoor. Ik de 14e.Owwww, dan heb ik vast de nieuwe - 18 mei opgehaald. Dan maar hopen op de updates die komen gaan!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja hoor. Ik de 14e.Owwww, dan heb ik vast de nieuwe - 18 mei opgehaald. Dan maar hopen op de updates die komen gaan!
Ik snap überhaupt niet dat je de navigatie wil horen ipv de muziek......ik heb de stem standaard uit staan omdat de aanwijzingen visueel overduidelijk zijn en ik zo de muziek ongestoord kan beluisterenDoorelkaar,
Weet iemand of het mogelijk is het geluid van de muziek te dempen (automatisch) als er een aanwijzing wordt gegeven door het Nav systeem. Nu moet ik het volume aanpassen van de muziek wil ik de dame kunnen verstaan.
Alvast bedankt
Had ik laatst ook gevraagd. Tijdens het spreken een op je stuur het draaiknopje inhouden. Op het navigatiescherm kun je muten.Doorelkaar,
Weet iemand of het mogelijk is het geluid van de muziek te dempen (automatisch) als er een aanwijzing wordt gegeven door het Nav systeem. Nu moet ik het volume aanpassen van de muziek wil ik de dame kunnen verstaan.
Alvast bedankt
Als je tijdens het uitspreken van de route aanwijzing je linkerscrolwieltje op je stuur naar boven scrolt wordt het navigatie geluid harder gezet. naarmate je navigatiegeluid harder zet zal je muziek op dat moment wat meer gaan dempen.Weet iemand of het mogelijk is het geluid van de muziek te dempen (automatisch) als er een aanwijzing wordt gegeven door het Nav systeem. Nu moet ik het volume aanpassen van de muziek wil ik de dame kunnen verstaan.
Vanavond zal ik de eerste SuC bezoeken bij Van der Valk Eindhoven. Daar heb ik een afspraak van circa 2 / 2,5 uur. Is het aldaar geaccepteerd (als het niet druk is) om de auto gedurende deze tijd aangesloten te laten zijn?
Kwam ik ook achter toen ik een loaner Model S meekreeg, en ik vanuit mijn kantoorraam zag dat het schuifdak op “ventilatie” stand stond (had ik niet eens in de gaten toen ik reed). Nog wel op tijd voor een fikse onweersbui nog even het schuifdak dicht gedaan in de auto. Vond het wel apart dat ie bij het afsluiten via de keyfob niet meteen alles afsluit. Of moet je hem dan langer ingedrukt houden (trucje bij wat oudere VAG modellen met schuifdak)?nee, die optie is er niet.
Kwam ik ook achter toen ik een loaner Model S meekreeg, en ik vanuit mijn kantoorraam zag dat het schuifdak op “ventilatie” stand stond (had ik niet eens in de gaten toen ik reed). Nog wel op tijd voor een fikse onweersbui nog even het schuifdak dicht gedaan in de auto. Vond het wel apart dat ie bij het afsluiten via de keyfob niet meteen alles afsluit. Of moet je hem dan langer ingedrukt houden (trucje bij wat oudere VAG modellen met schuifdak)?
Het was mogelijk met de keyfob de ramen en het dak te openen, maar dat is weer uitgezet vanwege te strakke broeken, was namelijk een long-click op het dak.Met de key fob is dat niet mogelijk (helaas), Met de Tesla app kun je je dak wel sluiten en in de ventilatiestand zetten.
Tesla zou het ramen sluiten (en openen) meteen mogen toevoegen aan de app
Het was mogelijk met de keyfob de ramen en het dak te openen, maar dat is weer uitgezet vanwege te strakke broeken, was namelijk een long-click op het dak.
Maar het sluiten zou volgens mij geen problemen moeten opleveren om via de keyfob te kunnen doen. Zou ik ook wel waarderen.
Ok, was dus open en sluiten?Oorspronkelijk zat dat er in - (tot begin 2014 geloof ik) - met één druk op de fob kon je op afstand alle ramen sluiten. Werd uiteindelijk als toch wat te onveilig geacht. Mensen gingen er gekke dingen mee doen...
Kwam ik ook achter toen ik een loaner Model S meekreeg, en ik vanuit mijn kantoorraam zag dat het schuifdak op “ventilatie” stand stond (had ik niet eens in de gaten toen ik reed). Nog wel op tijd voor een fikse onweersbui nog even het schuifdak dicht gedaan in de auto. Vond het wel apart dat ie bij het afsluiten via de keyfob niet meteen alles afsluit. Of moet je hem dan langer ingedrukt houden (trucje bij wat oudere VAG modellen met schuifdak)?
Ok, was dus open en sluiten?
Ik herinner me natte interieurs door ‘spook openen’
Na drie jaar Tesla.... ik dacht ook altijd dat de auto ontgrendeld moest zijn om de TWC kabel eruit te kunnen halen... tot vorige week; bij drie verschillende auto’s de kabel eruit gehaald terwijl de auto op slot was
Is dat nieuw of heb ik gewoon niet op zitten letten?
Ik vind het wel een handige feature want; zo kan je op het werk makkelijk TWC’s met elkaar delen zonder dat je eerst elkaar moet bellen om svp de chargeport te ontgrendelen.