You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misschien eerder gevraagd, maar ik kon het niet in vinden in de laatste pagina's van dit topic.... Ik hoop dat iemand deze makkelijk kan beantwoorden:
Ik lees hier van velen dat het mogelijk is om in je tesla account de status van je bestelling te zien. Mijn M3 is afgelopen week besteld door de LM. Hoe kan ik nu aan een Tesla account komen om mijn bestelling te volgen?
Bedankt!!
Jouw mailadres moet gekoppeld worden aan een Tesla account. Daarvoor moet je bij je LM zijn om dat mailadres door te geven.Kick
Wellicht een domme vraag ;-). Mijn TWC staat aan de voorkant bij mij huis met veel parkeervakken op 7 meter. Kan elke tesla mijn stroom tappen? Hoe kan ik de TWC uitzetten, zonder daar in de meterkast voor hoeven zijn.. Mijn hele huis is HomeKit en Philips Hue icm met een 3 tal Koogeek stekkers zodat alles vanaf mijn telefoon aan of uit kan (al dan niet automatisch dmw sensoren).
Let wel op dat je voor die handige Maxem maandelijkse abonnementskosten betaalt.Top, elders had ik al andere voordelen van dat apparaat gezien, dus die gaat om mijn lijstje erbij!
Google ‘Maxem.io’.Wie en waar heeft iemand de maxem vandaan?
Ik zou op een dergelijke lokatie vooral bij langdurige afwezigheid (vakantie) simpelweg de TWC groep in de meterkast even uitzetten. Onder normale omstandigheden zou ik me niet te druk maken.Ik zou niet te veel investeren om dit te voorkomen. Ik ken eigenlijk helemaal geen gevallen van mensen die aan andermans laadpaal stiekem gratis laden. Mocht er bij iemand bij mij staan, zou ik zeggen: bel aan, krijg je koffie toe...
De maximale schade is ook nogal te overzien
oke, dacht via installateur, ik zal ze contacten. Dat zonnepanelen only is fijn na het salderen (sowieso), en nu voor de echt groene stroom natuurlijk super. Zit zelf bij Powerpeers nu..Google ‘Maxem.io’.
Erg vriendelijke jongens daar. Bellen me proactief als ze een storinkje zien, helpen me na het zelf verwisselen van mijn TWC etc. Ja, met abonnement, want elke maand overzicht voor de boekhouder van ‘De Zaak’. Vind ik wel fijn.
Met optie voor laden tijdens overproductie van je zonnedak en smart charging bij piekuren. Ik heb het wel laten installeren.
Het eerste. Re-gen heeft een rendement van rond 65%. Je verliest dus 35%. Laat je de auto uitrollen voorkom je dit verlies.Wat is in jullie ervaring de meest effectieve manier om te regen-remmen? Langzaam laten uitrollen op een afrit van 100 naar 0 toe, of zo lang mogelijk 100 blijven rijden en dan 'vol' in de ankers?
Ligt er aan wat je wil bereiken?Wat is in jullie ervaring de meest effectieve manier om te regen-remmen? Langzaam laten uitrollen op een afrit van 100 naar 0 toe, of zo lang mogelijk 100 blijven rijden en dan 'vol' in de ankers?
Bij de tweede optie verlies je veel meer dan 35% (als dat inderdaad het juiste percentage is), omdat je bij 'vol in de ankers' harder afremt dan wat met regen alleen mogelijk is en je dus ook de remmen aan zult spreken.Het eerste. Re-gen heeft een rendement van rond 65%. Je verliest dus 35%. Laat je de auto uitrollen voorkom je dit verlies.
JanMetPet heeft het specifiek over 're-genremmen', niet over remmen met de remschijven.Bij de tweede optie verlies je veel meer dan 35% (als dat inderdaad het juiste percentage is), omdat je bij 'vol in de ankers' harder afremt dan wat met regen alleen mogelijk is en je dus ook de remmen aan zult spreken.
JanMetPet heeft het specifiek over 're-genremmen', niet over remmen met de remschijven.
Sorry, hij vraagt toch echt of 'en dan vol in de ankers' een effectieve manier is om te regen-remmen. En dan is er meer in het geding dan alleen de effectiviteit van regennen zelf.JanMetPet heeft het specifiek over 're-genremmen', niet over remmen met de remschijven.
Niet in theorie, ook in werkelijkheid. Ik maak van deze manier van rijden een sport. Dat levert mij een ATA op van inmiddels 200 wH/km met de minst zuinige Tesla Model S, een achterwiel aangedreven versie met 21" velgen.Juist; ik bedoel het verschil tussen het wattpedaal ineens helemaal loslaten, of halverwege vasthouden en uitrollen. Ik hoor jullie zeggen dat de tweede optie (in theorie in ieder geval) leidt tot beter rendement?
Hij geeft zelf het antwoord dat ik ook al gaf. Het niet re-gennen is precies waar het hier over gaat, het hoogste rendement. Daar vraagt JanMetPet naar.Sorry, hij vraagt toch echt of 'vol in de ankers' een effectieve manier is om te regen-remmen. En dan is er meer in het geding dan alleen de effectiviteit van regennen zelf.
Overigens, jouw eigen antwoord gaat ook niet over regennen, maar over niet regennen
Respect voor dit streven, W.Niet in theorie, ook in werkelijkheid. Ik maak van deze manier van rijden een sport. Dat levert mij een ATA op van inmiddels 200 wH/km met de minst zuinige Tesla Model S, een achterwiel aangedreven versie met 21" velgen.
Voor ieder kruispunt moet je dan wel zonder een streepje groen, re-gen, noch een streepje oranje, vermogen geven, zien aan te komen.