Sj-trekhaak
Member
Zijn de draden ook niet wat aan de dunne kant?Tsja zie het maar als bezuinig van de wooncorporaties.
Overigens gebruikte hij de Schuco aansluiting Van de M3. Vorig jaar heeft hij de MS ook via Schuco 3 weken opgeladen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zijn de draden ook niet wat aan de dunne kant?Tsja zie het maar als bezuinig van de wooncorporaties.
Overigens gebruikte hij de Schuco aansluiting Van de M3. Vorig jaar heeft hij de MS ook via Schuco 3 weken opgeladen.
Mijn theorie:Misschien ? Maar waarom een S dan gewoon 3 weken rustig kan laden en de 3 na een nacht een probleem geeft ? Misschien toeval ?
Die van ons heeft de 69°C al een keer aangetikt in de volle zon. In de zon gaat het snel met het glazen dak en donkere kleur lak. Voor zover ik heb begrepen hoef je je pas zorgen te maken boven de 70°C.
Ik heb ook een referral op geleverd en blijf ook op 0 staan.Beginnersvraag.. Ik heb een referral uit begin augustus. Deze is 'geleverd'. Ik zie daarvan echter niet de 1500 km in mijn lootbox komen. Een referral later uit september zie ik de 1500 km wel verschijnen. Ondanks stevig superchargen zie ik ook niet die 1500 km verminderen in de app. Daarnaast zie ik nergens in mijn account een overzicht met eventuele kosten. Navraag bij Tesla levert niets op. Weten het niet of sturen mij naar een e-mail adres waar geen antwoord op komt. Daarnaast in mijn Lootbox op klassement sta ik nog op 0 (maar ik heb ook niet het idee dat dit gedeelte actief wordt onderhouden haha).
Hoe is dit bij jullie?
Misschien ? Maar waarom een S dan gewoon 3 weken rustig kan laden en de 3 na een nacht een probleem geeft ? Misschien toeval ?
De woningbouw gaat waarschijnlijk een nieuwe kast plaatsen. Probleem dan denk ik opgelost. Ging mij meer om als je ergens komt bij vrienden/familie en je plugt daar in voor het eerst, dat je het even in de gaten houd. In mijn geval was het niet de eerste keer, maar wel met een ander model Tesla.Als je via een WCD ("stopcontact") gaat laden kunnen er ook andere verbruikers op dezelfde groep actief zijn....... Tijdens het inpluggen lijkt de 13A veilig maar als er op dezelfde groep nog een vriezer, oven, droger oid staat geschakeld dan wordt het in de meterkast erg warm bij langdurig richting de 16A. Zeker als een contact niet helemaal lekker zit. Ik heb m'n nieuwe meterkast na een half jaar een keer met een warmtecamera bekeken (belast) en zag toch wat hotspots. Na aandraaien van een paar aansluitingen bleek het al beter te gaan. Door slechte contacten kunnen draden erg warm worden bij langdurige belasting -> in geval van de foto is het dan vragen om problemen (de fase/nul/aarde zaten kris kras door én tegen elkaar zo op het eerste gezicht )
gewoon even een rukje aan het stuur...Weet iemand hoe je van AP direct naar TACC kan zonder dat allebei uitgaan? Dan bedoel ik op een recht stuk: soms kan je al voorspellen dat AP een probleem zal geven wat verder op namelijk en voor de achterligger is het niet prettig dat de auto zomaar remt om vervolgens weer op te trekken.
gewoon even een rukje aan het stuur...
Normaal gesproken geen probleem op 16 A , maar toch even checken na 30 min. Mijn broertje had deze week toch een klein probleem in de kast. View attachment 454537
Ja, want dat is zo prettig voor de inzittenden
Ik doe altijd AP/TACC uit, dan TACC aan. Nog wel dat irritante dingeltje voor AP uit maar rustiger voor de passagiers.
Daarvoor komt straks Joe Mode. Blijkbaar heeft ene Joe op twitter gevraagd of dat riedeltjes zachter kunnen omdat z'n slapende kinderen wakker werden. Zou in V10 moeten zitten
Deze kast wordt ook vervangen. Maar gaat wel effe gaat duren vermoed ik.Het is al gezegd, maar ik doe er nog een schepje boven op: Ik heb heel wat groepenkasten gezien, maar dit is wel eentje die in mijn top 5 van meest bizarre kasten komt.
- Dat aftakblokje om 2 aders op 1 automaat te schroeven zit zo te zien erg dicht op de aarderail en is niet geisoleerd. Is dus een aftakblokjevoor een aarde verbinding, niet voor een fase en nul
- Ik zie beschadigingen van meerdere aders
- Draadogen zijn niet toegestaan
- Verkeerde kleur aders gebruikt (zwart ipv blauw)
- Overlengte is weggepropt ipv afgeknipt op de juiste lengte
- Links zie ik ook nog een verdwaalde grijze kleur draad, wat is dat? Als dat daadwerkelijk een 3-fasen groep is mag dat niet in die 16mm buis
En dat alles in een detail foto van slechts 3 groepen. Ben benieuwd hoe de rest van de kast er uit ziet.
Gratis advies: Vervang deze groepenkast liever gister dan vandaag.
de vraag was echter overschakelen" zonder dat ze allebei uitgaan?" want jouw route had @KokW al wel begrepen. De mijne is het enige juiste antwoordJa, want dat is zo prettig voor de inzittenden
Ik doe altijd AP/TACC uit, dan TACC aan. Nog wel dat irritante dingeltje voor AP uit maar rustiger voor de passagiers.
Weet iemand het email-adres van Joe? Dan stel ik voor dat we hier een poll houden van de most wanted list voor V11 en sturen we die naar de invloedrijkere Joe..Daarvoor komt straks Joe Mode. Blijkbaar heeft ene Joe op twitter gevraagd of dat riedeltjes zachter kunnen omdat z'n slapende kinderen wakker werden. Zou in V10 moeten zitten
Ja, want dat is zo prettig voor de inzittenden
Ik doe altijd AP/TACC uit, dan TACC aan. Nog wel dat irritante dingeltje voor AP uit maar rustiger voor de passagiers.