Dat kan zonder FSDWat houdt NoA precies in? Kun je zonder FSD wel gewoon een lange route plannen waarbij hij de supercharger stops toont? Of heb je daar al ook al FSD voor nodig?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan zonder FSDWat houdt NoA precies in? Kun je zonder FSD wel gewoon een lange route plannen waarbij hij de supercharger stops toont? Of heb je daar al ook al FSD voor nodig?
NoA is Navigate on Autopilot. Dat is een wat geavanceerdere autopilot die ook in kan halen. Voor de navigatie zelf zijn er geen verschillen. Je kan gewoon een route plannen.Wat houdt NoA precies in? Kun je zonder FSD wel gewoon een lange route plannen waarbij hij de supercharger stops toont? Of heb je daar al ook al FSD voor nodig?
Bedankt Klaas en Mod3 C3PO! Zelf net ook gevonden - blijkt te komen door uitzetten batterij door warmte bij SuC en overdruk loslaten via ventiel. Er schijnen nu betere ventielen voor te zijn, maar die heb ik kennelijk nog niet. Ach, nu ik weet dat er niks kapot is wind ik me er verder niet over op.Ja, dit is nochtans al vaak beschreven. Is het opwarmen van de batterijbehuizing.
Is blijkbaar onschuldig. Je hebt dit enkel bij superchargen omdat hierbij de batterij redelijk opwarmt.
Vandaag heb ik mijn model 3 opgehaald en vanavond ben ik dan voor het eerst (gratis?) aan het superchargen. Tijdens het laden hoor ik verschillende keren onder mijn auto luide plop geluiden. Alsof er onderin iets enorm uit aan het zetten is - althans, dat denk ik, het klinkt een beetje zoals het ook onder je auto klinkt als je over een tak heen rijdt die de onder kant raakt.
Is dat normaal? Ik heb er nergens eerder over gelezen....
Je kon zelfs de overdrukventielen versieren met chroom... Dat vonden we mooi@MvN.on.Tour @Klaas @Mod3 C3PO
Vroegah hadden we 3000 ploffen per minuut onder het rijden en vonden we dat normaal
De laatste dagen moet ik steeds de app terug wakker maken anders gaat mijn auto niet open.
Voorheen ging dit altijd goed en opende zonder ik mijn gsm diende boven te halen.
Iemand een oplossing?
De laatste dagen steeds.Met een IPhone Xs nog geen problemen gehad. Ik heb mijn gsm wel steeds in mijn hand of in een broek-/vestzak aan de voorkant.
Ik moet thuis mijn wagen wel eerst openen (via de deur of app) vooraleer ik de TWC kan ontkoppelen. Volgens de ranger was dit omdat de wagen “in slaap” is. Tijdens een korte laadbeurt waarbij de wagen in stand-by blijft, kan de TWC of SuC wel ontkoppeld worden via het knopje van de lader.
Heb jij steeds dat probleem, of enkel indien de wagen voor langere tijd geparkeerd staat ?
's nachts laden tot ongeveer 80%. Dan een uurtje voor vertrek het schuifje in je app doorschuiven tot het streepje dat staar onder 'dagelijks' / 'rit' en dan de app weer opnieuw het laatste stukje laten opladen tot aan het begin van 'rit'. Je zit dan op 90%, verder zou ik niet gaan. Zo doe ik het tenminste. Niet opladen tot 100% als het niet echt nodig is, en als je het toch doe, dan gelijk gaan rijden na het laden want een accu op 100% schijnt de levensduur niet te bevorderen.
'Alle vlakjes' is trouwens 100%, dus liever niet doen.
De weergave in procent kan je kiezen in je instellingen. Spijtig genoeg kan je niet beide tegelijk weergeven.Thanks. Ik zie alleen geen % in scherm staan. Wat groter blokje 'dagelijkse rit' aan het einde staat nog open en heb dan 450km range dus zal 90% ziin.
Mogelijks heb je voor de Tesla app 'in de achtergrond draaien' uitgeschakeld? Bluetooth eens uit/aan doen kan volgens sommigen ook helpen of beter Smartphone herstarten.Hallo,
Ik heb sinds een paar dagen een model 3. Weet niet of de vraag hier al beantwoord is. Maar kan tot noch toe het antwoord nergens vinden. Enige antwoorden die ik vind zijn met een Tesla wall charger met knopje op de stekker. Ik heb een mennekes zonder knopje.
Wanneer ik bij de auto kom en de mennekes lader wil loskoppelen merk ik dat hij nog ‘locked’ is en krijg ik hem niet los. Ik was in de veronderstelling dat wanneer ik de auto heb geopend of met mijn telefoon in de buurt ben de laadpoort ook automatisch van het slot gaat. Echter moet ik of de auto in en op het scherm ontgrendelen. Of mijn telefoon pakken en vanuit de app de lader ontgrendelen.
Kan deze ontgrendeling niet automatisch? Zonder de auto in te hoeven. Zonder mijn telefoon te hoeven pakken? De deuren gaan namelijk wel op deze manier van het slot.
Misschien heb ik nog niet de laatste updates? Ik hoor graag jullie reacties.
Groet.
Wat groter blokje 'dagelijkse rit' aan het einde staat nog open en heb dan 450km range dus zal 90% ziin.