You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wilde net vragen, is je paal niet misschien verkeerd aangesloten dat hij maar 1 fase gebruikt. Dan is 6A nog steeds raar, maar verklaart de 3.7kW welnee staat niks bijzonders aan. Toon zegt ook 4000 watt nu maar daar zit de auto lader bij.lijkt wel 1 fase op 3.7kw en 300 wat standaard gebruik....
Wat is de spanning in de auto (staat in het scherm en de app)? In de auto kan je ook zien of hij op 1 fase op 3 fase aan het laden is. Ik denk gewoon 3 fase anders was het wel meer dan 6A geweest.nee staat niks bijzonders aan. Toon zegt ook 4000 watt nu maar daar zit de auto lader bij.lijkt wel 1 fase op 3.7kw en 300 wat standaard gebruik....
Thanks. Bel morgen even met laadpaalleverancier. Installateur appte net dat alles goed zou moeten zijn. Net kabel gecheckt en is gewoon 3 fase.Wilde net vragen, is je paal niet misschien verkeerd aangesloten dat hij maar 1 fase gebruikt. Dan is 6A nog steeds raar, maar verklaart de 3.7kW wel
Ja had direct in de auto gekeken maar deze stond voor laden standaard op 16a en kan dit niet aanpassen nu want knop is grijs.Wat is de spanning in de auto (staat in het scherm en de app)? In de auto kan je ook zien of hij op 1 fase op 3 fase aan het laden is. Ik denk gewoon 3 fase anders was het wel meer dan 6A geweest.
Kan je in het oplaad menu onderaan de 6A niet handmatig omhoog zetten?
Anders even leverancier van de box bellen of ze op afstand mee willen kijken wat er aan de hand is.
Nog paar vragen
- bij verlichting zie ik de optie “sfeerverlichting”. Wat wordt dan extra verlicht?
- automatische klimaatcontrole bij stilstand (max. temperatuur) werkt niet bij hellinghoek/interieurdetectie. Waarom is dat? En wat is de functie van hellinghoek/interieurdetectie?
Thanks. Bel morgen even met laadpaalleverancier. Installateur appte net dat alles goed zou moeten zijn. Net kabel gecheckt en is gewoon 3 fase.
Ev box just plugin. Maar vandaag contact gehad. Lijkt erop dat de splitter om zowel toon als load balancer aan te sluiten op slimme meter niet lekker samenwerken. Als ik toon kabel uit de splitter haal en de load balancer reset dan is wel 16 ampere. Ik wordt morgen terug gebeld..ligt iig niet aan de auto gelukkig heheWelke laadpaal heb je?
Je kunt in de paal vaak instellen dat deze de loadbalancer moet volgen maar ook dat het bijv. op een x aantal A gelimiteerd is.
Als de verkeerde instelling is gekozen werkt het niet goed.
Je ziet bij weinig licht alleen de sterk gedimde lichten van achterliggers.
Hellinghoek/bewegingsmelder is onderdeel van het alarm. Geen idee of dat standaard is op de 3. Climate control gaat niet samen met de bewegingsmelder i.v.m. de temperatuursverschillen.
Ik vind zelf de gedimde buitenspiegels niet zo handig in combinatie met een getinte achterruit. In het donker zie je helemaal geen fietsers meer in je spiegels, zeker als ze geen licht meer hebben. Volgens mij kan je het dimmen helaas niet uitzetten.
Niet, de accu kun je niet voorverwarmen. Voor vertrek minstens op 11kW laden voor een uurtje helpt wel omdat met laden warmte in het pack vrijkomt.Vraag 2: Wat is het effect van het voorverwarmen van de batterij op de actieradius in de winter?
Hoe land moet je het interieur op temperatuur hebben om de batterij voor te verwarmen?
's-nachts laden tot 80%. Als je opstaat via de app verder laden tot 90%. dan zijn je accu's warm als je wegrijdt.Vraag 2: Wat is het effect van het voorverwarmen van de batterij op de actieradius in de winter?
Hoe land moet je het interieur op temperatuur hebben om de batterij voor te verwarmen?
Ja voor NoA heb je FSD nodig.Is navigeren met autopilot alleen beschikbaar voor de model 3’s met FSD?
Ja voor NoA heb je FSD nodig.