Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens mij is de angst voor wasstraten iets uit het verleden. Als ik het goed begrepen heb, was destijds de lak van Tesla wat zacht waardoor de auto krasgevoelig is.

Ik ben te lui om met de hand te wassen en haal auto regelmatig door de wasstraat waarbij hij eerst wordt afgespoten (Hans Autoglans in Hilversum).
 
Even een vraagje aan de kenners hier. Ik heb sinds 7 maanden een MS75 uit 2016. Afgelopen maanden (onder garantie van de garage waar ik de auto heb gekocht) is er een hoop aan vervangen (koplampen, camera's, etc.) Echter nu lijkt er een nieuw probleem. Sinds deze week lijkt er vocht in het touchscreen te zitten. Het begint rechts boven in het scherm en loopt naar link en beneden uit. Echter ik weet niet of het de welbekende liquid bubbles zijn of dat er een screen protector geplaatst is waar vocht achter gekomen is (wellicht ontstaan door de grote temperatuurverschillen van vorige week?). Heeft iemand o.b.v. bijgaande foto wellicht iets vergelijkbaars meegemaakt?
20220723_190212.jpg


Alvast dank.
Sjaac
 
Ik stel hem maar even hier. Ik open TuneIn op half beeld. Ik heb 10 voorkeurzenders. Die staan naast elkaar. Ik swipe naar links, het beeld loopt mee maar een dikke seconde later springt het beeld weer terug. Pas dan blijft het beeld na swipen staan. Neem aan dat dat een uniform probleem is en dat daar niks aan te doen is?
 
  • Like
Reactions: jpvdheijn
Spotify hangt op het inlogscherm op mijn rijdersprofiel maar doet het met andere rijdersprofielen prima op het standaard account (Tesla account?). Ik heb zelf geen spotify premium en ook geen Tesla premium connectivity. Hoe kom ik voor mijn eigen rijdersprofiel uit de Spotify login? Een reset via stuurknopjes helpt niet. TM3 SR+ model 2020, sw 2022.20.7

nb mijn auto heeft internet via de wifi hotspot van mijn telefoon

nb2 ik heb een aantal topics over spotify login gelezen maar dat gaat altijd over autos met premium connectivity en/of een Spotify premium account
 
Last edited:
Probeer abonnement op premium connectivity te activeren maar het lukt niet en evenmin op de telefoon van mevrouw. Zie pic. Meer leden last van?
Ik had het ding geactiveerd tijdens de proefperiode. De dag dat die verliep kreeg ik een mail dat mijn premium connectivity niet verlengd kon worden. Ik heb die toen wel succesvol via de app verlengd, maar het heeft een uur of 4 geduurd voor de auto zag dat er premium connectivity was (een beetje vervelend op reis).

De auto stond wel in een parkeergarage zonder ontvangst tijdens dit proces, maar ik heb dus 4 uur moeten rijden. Morgen is er weer een verlenging, maar ik normaal gaat de auto wel ontvangst hebben morgen.
 
  • Informative
Reactions: Enzo63
Ik heb die toen wel succesvol via de app verlengd, maar het heeft een uur of 4 geduurd voor de auto zag dat er premium connectivity was (een beetje vervelend op reis).
Mijn ervaring is als volgt als je abonnement verlopen is en je het opnieuw gaat afsluiten:

Zodra je dat hebt gedaan via de app, zie je op je touchscreen een melding staat dat er een ‘update van de voertuigconfiguratie’ wordt gedaan. En dat het ‘actief wordt na het opnieuw opstarten van het touchscreen‘. Via het menu Software op je touchscreen zie je dan direct dat je abonnement actief is en tot wanneer.

Echter, het werkt nog niet. Een reset geven en dus je touchscreen opnieuw opstarten heeft geen effect. Je moet parkeren en je auto laten slapen. Als ‘ie daarna wakker wordt, is premium connectivity pas daadwerkelijk actief.
 
Last edited: