You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er zelf geen last van, maar dat zegt nog niet zoveel.Ik wil er geen apart draadje over aanmaken maar wel even hier vragen. M3LR nu één jaar oud en 35k op de teller. Vloermat van de berijder krult op en de linker flap krijg ik niet meer recht. Heb uiteraard nog garantie maar 1. bekend euvel? 2. kan ik hiervoor een ranger laten langskomen of moet ik hem laten bestellen door een SeC?
Hoor het graag!!
Bij mijn MS heb ik ook extra velcro strips op de matten moeten plakken.Ik wil er geen apart draadje over aanmaken maar wel even hier vragen. M3LR nu één jaar oud en 35k op de teller. Vloermat van de berijder krult op en de linker flap krijg ik niet meer recht. Heb uiteraard nog garantie maar 1. bekend euvel? 2. kan ik hiervoor een ranger laten langskomen of moet ik hem laten bestellen door een SeC?
Hoor het graag!!
Bij de MS was het idd een vaak voorkomend probleem, bij de M3 heb ik er nog niks over gelezen.Bij mijn MS heb ik ook extra velcro strips op de matten moeten plakken.
Ik vrees het ergste voor de garantie. Als anderen het niet hebben zullen ze verwijzen naar gebruiksfouten.
Zijn de matten officieel wel inbegrepen bij de aankoop en niet een gift bij levering en dus gratis?
Een gegeven paard kijkt men immers niet in de mond…
hangt van de leasemij af. Ik zit bij Multilease en Supercharger kosten komen toch echt terecht bij mijn credit card (dat kan ik bij mijn laadpasleverancier wel weer declareren, maar toch een gedoe)Ja. Rekening voor SuC gaat rechtstreeks naar de leasemij. Daarom ook is het account van leaserijders beperkt.
Klopt. In je account kun je een betaalmethode opgeven. Dat kan je eigen credit card of IBAN zijn. Of dat van de leasemaatschappij. Of van je vrouw. Of man.hangt van de leasemij af. Ik zit bij Multilease en Supercharger kosten komen toch echt terecht bij mijn credit card (dat kan ik bij mijn laadpasleverancier wel weer declareren, maar toch een gedoe)
Ja, dat is niet handig maar waarom niet de gegevens van je laadpasleverancier doorgeven aan Tesla?hangt van de leasemij af. Ik zit bij Multilease en Supercharger kosten komen toch echt terecht bij mijn credit card (dat kan ik bij mijn laadpasleverancier wel weer declareren, maar toch een gedoe)
of van de buurman... Ik bedoel hoe dan? Ik kan jouw rekeningnummer wel opgeven. Ik bedoel dit serieus: ik kan toch niet het rekeningnummer van een ander opgeven? of zoals @enzo stelt: mijn laadpasnr? Was het maar zo makkelijk als bij Fastned.Klopt. In je account kun je een betaalmethode opgeven. Dat kan je eigen credit card of IBAN zijn. Of dat van de leasemaatschappij. Of van je vrouw. Of man.
Je kunt ieder willekeurig rekeningnummer opgeven. Het geld wordt dan via die rekening afgeschreven worden. Overleg met je leasemaatschappij of werkgever of laadpasaanbieder of ze daar voor open staan.Ik bedoel dit serieus: ik kan toch niet het rekeningnummer van een ander opgeven? of zoals @enzo stelt: mijn laadpasnr? Was het maar zo makkelijk als bij Fastned.
Je kan instellen welke van de twee in principe de primaire bestuurder is.Nog een beginnersvraag:
Stel je stelt phone key in op 2 toestellen. Bestuurder A rijdt altijd, maar B kan in ieder geval alvast de deuren openen alvorens A plaats heeft genomen achter het stuur. Hoe werkt dit in de praktijk? Gaan alle instellingen over op bestuurder B, of omdat bestuurder B de passagierszijde heeft geopend en bestuurder A (later) de bestuurderszijde, de instellingen op A blijven staan?
Super, dank je!Je kan instellen welke van de twee in principe de primaire bestuurder is.
Als A de primaire is, zal het bestuurdersprofiel van A geladen worden, ook wanneer zowel A als B verbonden zijn en B eerst verbonden was.
Indien het dan toch eens zo is dat het profiel van B geladen moet worden in plaats van A, is het manueel aan te tikken op het scherm.
Dat is afhankelijk van de afstand van je woonkamer tot de oprit. Bij mij is zowel voor de oprit als de garage de keuken de grens. In de woonkamer ben ik buiten bereik. Maar ik heb een X met een keyfob. Maar gewoon even testen dus.Wanneer gaat de Y op slot? Mijn oprit is aan huis en stel dat bestuuder B in de woonkamer is en A loopt weg bij de auto, gaat de Y dan wel op slot?
Als alle telefoons die als sleutel gekoppeld zijn ongeveer 1 à 2 meter van de wagen verwijderd zijn.Wanneer gaat de Y op slot? Mijn oprit is aan huis en stel dat bestuuder B in de woonkamer is en A loopt weg bij de auto, gaat de Y dan wel op slot?
Een meter of 2 - 3. Ik heb wel een pin to drive gezet. Ik ben in het begin een paar keer mijn telefoon vergeten op de lader.Wanneer gaat de Y op slot? Mijn oprit is aan huis en stel dat bestuuder B in de woonkamer is en A loopt weg bij de auto, gaat de Y dan wel op slot?
Hiervoor heb ik "Phone Buddy" op mijn applewatch geïnstalleerd. Als nu de verbinding tussen mijn iphone en applewatch verbroken word, dan krijg ik een melding op mijn applewatch.Ik ben in het begin een paar keer mijn telefoon vergeten op de lader.
En wat heeft dat voor gevolg voor de batterij van je Apple watch?Hiervoor heb ik "Phone Buddy" op mijn applewatch geïnstalleerd. Als nu de verbinding tussen mijn iphone en applewatch verbroken word, dan krijg ik een melding op mijn applewatch.
Nodig? 20 jaar geleden niet, maar ik betrap me er op meer en meer dingen nodig te hebben die ik vroeger niet nodig achtte...
Met de juiste workaround heeft dit geen invloed. Als de app. altijd op staat gaat dit natuurlijk behoorlijk ten kosten van de accu.n wat heeft dat voor gevolg voor de batterij van je Apple watch?