Leon70
Model S 75D
Helaas, werkt niet.Misschien “zet gesproken navigatie aan/uit”?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helaas, werkt niet.Misschien “zet gesproken navigatie aan/uit”?
Je kunt met één pas of met de app meerdere auto openen. Je kunt je pas of app dus aan meerdere auto’s koppelen.Als ik naast de M3 nog een Tesla M3/MY aanschaf, kan ik dan met 1 kaart/sleutel op zak beide auto's openen?
Oftewel, m'n huidige sleutelkaart (ook) aanmelden bij een volgende Tesla?
(ik gebruik m'n mobiel maar heb bijna altijd wel een kaart mee voor het geval dat..... / 1 universele kaart lijkt me handiger dan 2 stuks)
Ik doe dat voor 2x m3 en myAls ik naast de M3 nog een Tesla M3/MY aanschaf, kan ik dan met 1 kaart/sleutel op zak beide auto's openen?
Oftewel, m'n huidige sleutelkaart (ook) aanmelden bij een volgende Tesla?
(ik gebruik m'n mobiel maar heb bijna altijd wel een kaart mee voor het geval dat..... / 1 universele kaart lijkt me handiger dan 2 stuks)
Bij mij was t plastic knopje afgebroken tijd geleden maar stak er evengoed nog n klein palletje uit waarmee de stoel gewoon te bedienen was.Bijrijdersstoel schuifje afgebroken om stoel horizontaal te kunnen verplaatsen. Morgen naar Italië. Niks aan te doen zeker, via scherm of handmatig kan niks toch? Geen ramp maar wel handig om te weten.
Los daarvan, geen beginnersvraag maar geen apart draadje waard, ik moet van de 10 keer 9 keer mijn telefoon handmatig verbinden, ook vergeet hij vaak dat het een prioriteitsapparaat is. Ben ik de enige?
Ja, geprobeerd maar waarschijnlijk net dat andere palletje afgebroken. Thnx!Bij mij was t plastic knopje afgebroken tijd geleden maar stak er evengoed nog n klein palletje uit waarmee de stoel gewoon te bedienen was.
Welkom hier,Goedemorgen iedereen, na een 5-tal jaren PHEV eindelijk een EV onder de poep. Model Y Dual Motor
Mijn beginnersvraag.. Kan ik ergens een minimum batterij percentage instellen waarmee ik wil aankomen op mijn bestemming? Ik ben onze rit aan het plannen naar Z-Spanje en zie dat hij soms met heel lage percentages aankomt. Ik zou me comfortabeler voelen met een "reserve" van bijvoorbeeld 10%. Heb begin dit jaar in een stilstaande file bij 30C gestaan door een ongeval dat net was gebeurd, de nav had dus niet de mogelijkheid om te leiden en dat heeft een heel eind geduurd.
Ook, er zitten 2 overnachtingen bij en daar kan ik niet altijd laden (AirBnb). Ik zie een aankomst met 4% maar moet de volgende morgen weer 600km verder. Moet ik dan op de plaats van "overnight" zelf zoeken naar een SuC/andere laadpaal of kan ik ergens instellen dat hij zo kort mogelijk vóór aankomst nog een laadsessie plant ipv van de volgende ochtend met 4% en koude batterijen onmiddellijk naar een laadpaal te moeten?
Alle tips welkom
Ik heb deze reis al enkele keren gedaan. Een overnachting plan ik meestal in de buurt van een Supercharger. Gewoon last minute via Booking. Voordat we naar het hotel gaan even opladen met een warme batterij. Met een V3 (250 kW) lader gaat dit supersnel. De volgende dag weer met een volle batterij en een ontbijt op pad. Je kan wat meer speling creëren in de voorspelde aankomst % door wat langer door te laden dan voorgesteld. Ik blijf meestal hangen tot 15%. Ik maak verder alleen maar gebruik van de betrouwbare (en goedkope) superchargers, andere merken heb ik nog niet gebruikt. Lokaal in Spanje kan je met de Iberdrola-app laden aan een laadpaal. Sommige zijn zelfs gratis.Ook, er zitten 2 overnachtingen bij en daar kan ik niet altijd laden (AirBnb). Ik zie een aankomst met 4% maar moet de volgende morgen weer 600km verder. Moet ik dan op de plaats van "overnight" zelf zoeken naar een SuC/andere laadpaal of kan ik ergens instellen dat hij zo kort mogelijk vóór aankomst nog een laadsessie plant ipv van de volgende ochtend met 4% en koude batterijen onmiddellijk naar een laadpaal te moeten?
Alle tips welkom
Kijk gewoon waar de eerstvolgende supercharger is op je route, voer die in als bestemming en je plaats van overnachting als tussenstop. Zo ben je zeker dat je aan de volgende suc zal geraken.Goedemorgen iedereen, na een 5-tal jaren PHEV eindelijk een EV onder de poep. Model Y Dual Motor
Mijn beginnersvraag.. Kan ik ergens een minimum batterij percentage instellen waarmee ik wil aankomen op mijn bestemming? Ik ben onze rit aan het plannen naar Z-Spanje en zie dat hij soms met heel lage percentages aankomt. Ik zou me comfortabeler voelen met een "reserve" van bijvoorbeeld 10%. Heb begin dit jaar in een stilstaande file bij 30C gestaan door een ongeval dat net was gebeurd, de nav had dus niet de mogelijkheid om te leiden en dat heeft een heel eind geduurd.
Ook, er zitten 2 overnachtingen bij en daar kan ik niet altijd laden (AirBnb). Ik zie een aankomst met 4% maar moet de volgende morgen weer 600km verder. Moet ik dan op de plaats van "overnight" zelf zoeken naar een SuC/andere laadpaal of kan ik ergens instellen dat hij zo kort mogelijk vóór aankomst nog een laadsessie plant ipv van de volgende ochtend met 4% en koude batterijen onmiddellijk naar een laadpaal te moeten?
Alle tips welkom
Meerdere stops wel maar nog niet hoe vol je aan wilt komen / waar je precies je laadsessies pakt (korte stop, lange lunchstop, nog even met warme accu bijladen voor je overnachting etc) toch?De Tesla-app kan het nu ook.