Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Nog ene voor de beginner in mij, hopelijk de laatste, begint een beetje genant te worden 😂
Ritten, snap ik, verschillende tellers, duidelijk.
Maar bij elke teller kan je aanvinken "tonen in rittenkaart" wat wordt hier bedoeld want aanvinken of niet, ik zie geen verschil en al helemaal geen rittenkaart wat dat ook mag zijn. De handleiding heeft mij niet wijzer gemaakt
 
Nog ene voor de beginner in mij, hopelijk de laatste, begint een beetje genant te worden 😂
Ritten, snap ik, verschillende tellers, duidelijk.
Maar bij elke teller kan je aanvinken "tonen in rittenkaart" wat wordt hier bedoeld want aanvinken of niet, ik zie geen verschil en al helemaal geen rittenkaart wat dat ook mag zijn. De handleiding heeft mij niet wijzer gemaakt
Audiokaart naar links swipen toont de rittenkaart. Nog eens naar links toont de bandenspanning.
 
En ik maar zoeken naar een kaart 🫣
Merci
Haha, RTFM! Doet niemand ;)

Laatst een bij een ervaren Model S-rijder die nu een Y rijdt in de auto gezeten. Zie ik bij het achteruitrijden alleen de middencamera achter en waar normaal de zijcamera's zijn is leeg. Ik zeg "heb jij geen zijcamera's?"
Hij: ???
Ik zie een klein pijltje onderaan het scherm, swipe dat naar boven, hopla, zijcamera's.
Hij: 😱😱😱 Dat wist ik niet!?
 
Haha, RTFM! Doet niemand ;)

Laatst een bij een ervaren Model S-rijder die nu een Y rijdt in de auto gezeten. Zie ik bij het achteruitrijden alleen de middencamera achter en waar normaal de zijcamera's zijn is leeg. Ik zeg "heb jij geen zijcamera's?"
Hij: ???
Ik zie een klein pijltje onderaan het scherm, swipe dat naar boven, hopla, zijcamera's.
Hij: 😱😱😱 Dat wist ik niet!?
Dat wist ik dus ook niet ☺️. Inmiddels 85.000 km en kale velgen aan alle kanten verder 😂
 
  • Funny
Reactions: PriOkkie and Krisja
Ik heb deze week mijn model 3 Highland afgehaald . Weet iemand hoe je de geluidsinstellingen kan wijzigen ? De vertikale streepjes rechts naast de zoekfunctie waarvan sprake in de handleiding vind ik niet terug op het scherm.
IMG_2796.jpeg