You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hier thuis een Kaifa DSRM 4.0, een IUNGO P1 splitter, een Energylink van HomeWizard en een LoLo smart 22kW gecapped op 17kW.
Een zelfde opstelling dus, en dit (loadbalancing) werkt zonder problemen. Ik moest wel de eerst ontvangen IUNGO terugsturen, omdat ik niets uit de slave poort kreeg. Was een bekend probleem volgens de mensen van IUNGO. De tweede die ik heb ontvangen werkt perfect. LoLo op de master poort, EnergyLink op de slave poort trouwens..
Vraagje aan de mensen hier zonder oprit.
Collega van me is inmiddels ook enthousiast geworden over Tesla. Echter wat m tegenhoudt is dat hij géén eigen oprit heeft en in de woonwijk staan geen publieke laadpalen of ze zijn vaak bezet.
Wel heeft hij parkeerplaatsen voor de deur maar die zijn openbaar (geen garantie dat dezelfde altijd vrij is). Ook loopt er nog een openbare stoep tussen voortuin en parkeerplaats.
Destination charging is onzeker als consultant (wisselende klanten) en er wordt nu dagelijks veel gereden.
Op zich zit Tesla Rotterdam om de hoek met evt een SuC. Maar elke dag daar laden kost natuurlijk ook uiteindelijk wel tijd.
Zijn er mensen die het voor elkaar hebben om voor hun huis op een publieke parkeerplek toch een laadmogelijkheid te plaatsen evt in samenwerking met gemeente? Zijn er andere tips of ideeën evt. voor hem om het thuisladen mogelijk te maken?
Is het mogelijk om een type 2 kabel rechtstreeks hieraan te hangen?
Vraagje aan de mensen hier zonder oprit / of die mensen kennen die geen oprit hebben :biggrin:
Collega van me is inmiddels ook enthousiast geworden over Tesla. Echter wat m tegenhoudt is dat hij géén eigen oprit heeft en in de woonwijk staan geen publieke laadpalen of ze zijn vaak bezet.
Wel heeft hij parkeerplaatsen voor de deur maar die zijn openbaar (geen garantie dat dezelfde altijd vrij is). Ook loopt er nog een openbare stoep tussen voortuin en parkeerplaats.
Destination charging is onzeker als consultant (wisselende klanten) en er wordt nu dagelijks veel gereden.
Op zich zit Tesla Rotterdam om de hoek met evt een SuC. Maar elke dag daar laden kost natuurlijk ook uiteindelijk wel tijd.
Zijn er mensen die het voor elkaar hebben om voor hun huis op een publieke parkeerplek toch een laadmogelijkheid te plaatsen evt in samenwerking met gemeente? Zijn er andere tips of ideeën evt. voor hem om het thuisladen mogelijk te maken?
Bedankt voor de uitleg. Ik kreeg alleen geen verloopstuk bij die UMC voor het rode stopcontact (tweedehands model S). Daar moet ik dus even achteraan.kort antwoord : neen.
voor achtergrondinfo kan je deze eens proberen : IEC 62196 - Wikipedia, the free encyclopedia
het laden van een electrisch wagen verloopt altijd via een intelligent systeem; dat maximale veiligheid moet garanderen.
Aan de zijde van het net is altijd een EVSE controller noodzakelijk; deze zit ofwel in de laadpaal; ofwel in de UMC.
(EVSE:Electric Vehicle Supply Equipment)
Vraagje aan de mensen hier zonder oprit.
Collega van me is inmiddels ook enthousiast geworden over Tesla. Echter wat m tegenhoudt is dat hij géén eigen oprit heeft en in de woonwijk staan geen publieke laadpalen of ze zijn vaak bezet.
Wel heeft hij parkeerplaatsen voor de deur maar die zijn openbaar (geen garantie dat dezelfde altijd vrij is). Ook loopt er nog een openbare stoep tussen voortuin en parkeerplaats.
Destination charging is onzeker als consultant (wisselende klanten) en er wordt nu dagelijks veel gereden.
Op zich zit Tesla Rotterdam om de hoek met evt een SuC. Maar elke dag daar laden kost natuurlijk ook uiteindelijk wel tijd.
Zijn er mensen die het voor elkaar hebben om voor hun huis op een publieke parkeerplek toch een laadmogelijkheid te plaatsen evt in samenwerking met gemeente? Zijn er andere tips of ideeën evt. voor hem om het thuisladen mogelijk te maken?