Ik heb al eens geprobeerd in Oosterhout bij het ontmantelen een exemplaar te bemachtigen echter nul op het rekest.@Xfrank
Als er iemand een afdanker (van Gent?) zou kunnen krijgen, ben jij het wel zeker.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb al eens geprobeerd in Oosterhout bij het ontmantelen een exemplaar te bemachtigen echter nul op het rekest.@Xfrank
Als er iemand een afdanker (van Gent?) zou kunnen krijgen, ben jij het wel zeker.
Oplossing van het opladen (zonder steeds te hoeven swipen) blijkt te kunnen met een software verandering.
Als je aangeeft automatisch te willen gaan laden (zodra de Tesla is aangesloten) vraag dan om de software voor autostart F3. Er is dan geen swipen (om de laadsessie te starten) noodzakelijk of welke handeling dan ook.
Ook kan na (of zelfs tijdens) het laden de sessie worden onderbroken (de LED ring veranderd dan naar rood) maar kan/gaat ook weer gewoon verder als de Tesla weer aangesloten wordt. Stel je de timer in op de Tesla voor 's nachts laden dan werkt dat ook nog!
Het lijkt te goed (en dat is ook zo).
Want, er is met deze software geen back-office mogelijk, althans dat beweerde men. Nu heb ik dus de autostart F3 software erin zitten (en alles lijkt perfect te werken) maar heb ook de back-office in tact gelaten.
Nu vermoed men dat als je een keer per week/maand de kast even swiped je toch nog afrekeningen blijft ontvangen. We zullen zien.
Op 30 oktober.
2017.
Die pagina laadt helaas niet...Onze (bovenburen) hebben een Peugeot Partner electric op proef de komende drie maanden. Ze willen graag van onze laadpalen (type-2) gebruik maken. Nu is het bij deze versie van de Peugeot alleen een 220 (schuko) lader meegeleverd. Weet iemand of er een (veilige) kabel bestaat om aan de sluiten op een laadpaal met Mennekes type-2, en aan de auto kant op een Schuko stekker? Ik zie wel de omgekeerde variant voorbij komen....
(edit: het betreft deze auto: Peugeot Partner Electric | Informatie technische gegevens )
Die pagina laadt helaas niet...
Op de foto's elders op de site lijkt er een Frans type laadkabel in te moeten...
Zoiets: DOSTAR Type 1 - Type 2 Laadkabel 16A 1 fase 6 meter ?
Onze (bovenburen) hebben een Peugeot Partner electric op proef de komende drie maanden. Ze willen graag van onze laadpalen (type-2) gebruik maken. Nu is het bij deze versie van de Peugeot alleen een 220 (schuko) lader meegeleverd. Weet iemand of er een (veilige) kabel bestaat om aan de sluiten op een laadpaal met Mennekes type-2, en aan de auto kant op een Schuko stekker? Ik zie wel de omgekeerde variant voorbij komen....
(edit: het betreft deze auto: Peugeot Partner Electric | Informatie technische gegevens )
Klopt ook niet, want er staat 18,7 tot 19,1 sec van 0 tot 100 km/uKlopt, je dient het webadres in te korten tot Peugeot Nederland | Peugeot Bedrijfsauto's | De officiële site en dan doorklikken naar elektrische bedrijfsvoertuigen.
Range wel niet meer van deze tijden: 170km in allerbeste omstandigheden, dus zo'n 120 in de realiteit.
110 km/h maximum is ook maar zwak...
Acceleratie tussen 3,3 en 4,7 sec van 0 naar 100 km/h is daarentegen dan behoorlijk ludicrous
Denk dat alle cargoload tegen de achterdeuren gaat plakken als dit klopt...( denk eerlijk gezegd dat deze waarden niet kunnen kloppen )
Dit terzijde... .![]()
Lekker CHILLKlopt ook niet, want er staat 18,7 tot 19,1 sec van 0 tot 100 km/u
Klopt ook niet, want er staat 18,7 tot 19,1 sec van 0 tot 100 km/u
Ja die bestaat. En die gebruik ik zelf voor het laden van mijn Renault Twizy. Elke Type 2-laadpaal wordt dan voor de Schukostekker geschikt. Met zo'n koppeling moet je er wel voor zorgen dat je de Type 2 laadpaal met een foefje laat denken dat die aangesloten is op een type 2 auto. Voor de start van het laadproces en voor de ontgrendeling. Daarom zitten er dan ook in zo'n Schuko-naar-type 2 stekker een of twee reed-contacten. Die bedien je met een magneetje. Of anders met een sleutel.
Verloop Type 2 naar Schuko contrastekker met ontgrendeling - Laadkabelfabriek
Duidelijk waar de prioriteiten liggen.. Kan je je afvragen of je zo'n auto wil kopen nu.
Is een citroen Berlingo misschien interessanter Citroën Berlingo Electric
Zouden overigens ook dezelfde auto's kunnen zijn.
een type 2 kabel ontvangen van 25 meter (3 fase - 32 amps)
En een sportschool abonnement
Daar heb je toch een haspel bij gekregen mag ik hopen?![]()