You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is inderdaad ook een van de vraagtekens die ik heb, hoe ga je dit handhaven? Zou wel apart zijn als je daar ge’iced wordt.
Daarnaast, hoe gaan ze plug-in hybrides weren van dat plein? Of mogen die er wel op?
Zal eens een berichtje naar de parkeerbeheerder sturen.
Op loopafstand kan je het bij de Arena proberen - op de Arena Boulevard.
Je bedoeld waarschijnlijk dat ronde ding op de boulevard. Persoonlijk vindt ik het niks. Met concerten en voetbal gaan wij naar Restanrant Asiankitchen gevestigd op Muntplein en Arena Boulevard Ziet er aan de buitenkant en van binnen niet heel bijzonder uit maar eten zeer goed. Die andere toko is wel geschikter om een lange lunch te doen.Tnx. Is dat het Indonesisch restaurant dat ik op de kaart zie?
Waarmee weer gezegd kan worden dat je met een eigen Laadpaal toch echt gezegend bent. De laadstress van af en toe op een vreemde plaats een vrije laadplek te vinden is tot daarentoe, maar iedere avond dat gesodemieter? Zou ik ondanks mijn principes toch snel weer een ICE rijden :-(Lijkt bijna fake maar het zou zo maar allemaal echt gebeurd kunnen zijn:
Nuon houdt man al 7 maanden (!) aan het oplaadlijntje, wat leidt tot verbijsterend gesprek
Ik woon nabij het centrum van Utrecht en heb derhalve geen eigen laadpaal. Dat was wel puntje van zorgen vooraf maar in de 2 weken dat ik m’n X nu heb altijd dichtbij m’n huis kunnen laden. Is feitelijk niet eens nodig omdat ik ook op m’n werk prima kan laden maar toch erg fijn.Waarmee weer gezegd kan worden dat je met een eigen Laadpaal toch echt gezegend bent. De laadstress van af en toe op een vreemde plaats een vrije laadplek te vinden is tot daarentoe, maar iedere avond dat gesodemieter? Zou ik ondanks mijn principes toch snel weer een ICE rijden :-(
Kennelijk gaat Mercedes het in hun navigatie gebruiken.En dan via what3words de locatie delen.
Net even bekeken, lijkt me erg handig. Ook leuk voor speurtochten of net even voor dat leuke cafeetje of restaurantje af te spreken waar je anders 10 regels routebeschrijving voor nodig hebt. Ik zie het gemak er wel van in.Kennelijk gaat Mercedes het in hun navigatie gebruiken.
Mercedes-Benz unveils the 2018 A-Class with what3words voice navigation | what3words
Vraag me toch af of het zo praktisch is.
Net even bekeken, lijkt me erg handig. Ook leuk voor speurtochten of net even voor dat leuke cafeetje of restaurantje af te spreken waar je anders 10 regels routebeschrijving voor nodig hebt. Ik zie het gemak er wel van in.
Het lijkt me in eerste instantie ook handiger voor koeriers, die door een meer nauwkeurige plaatsaanduiding tientallen procenten sneller kunnen bezorgen, dan dat het voor consumenten handig is. Ik heb al m’n what3words adres in mijn e-mail signature staan, maar haal hem er eigenlijk bijna altijd uit voordat ik hem verstuur. Dat helpt natuurlijk ook niet voor de acceptatie.Ik niet eigenlijk. Het is alleen maar handig voor navigatiesystemen voor heel precieze lokalisatie.
Maar voor praktisch gebruik door mensen (die de instructies moeten geven aan de navigatie) compleet onbruikbaar: wie gaat al die codes onthouden? Dan kan je nog beter geohashes onthouden, daar zit tenminste logica in qua indeling en benaming van de tiles.
Als consument kan het handig zijn ergens af te spreken - plekje op het strand, op de camping (voor wie weleens een Franse mega-camping in de duinen heeft meegemaakt). Maar net als met alle (goede) ideeën: tijd zal het leren.Ik niet eigenlijk. Het is alleen maar handig voor navigatiesystemen voor heel precieze lokalisatie.
Maar voor praktisch gebruik door mensen (die de instructies moeten geven aan de navigatie) compleet onbruikbaar: wie gaat al die codes onthouden? Dan kan je nog beter geohashes onthouden, daar zit tenminste logica in qua indeling en benaming van de tiles.
Als consument kan het handig zijn ergens af te spreken - plekje op het strand, op de camping (voor wie weleens een Franse mega-camping in de duinen heeft meegemaakt). Maar net als met alle (goede) ideeën: tijd zal het leren.
Lage ivnestering indien het aanwezige vermogen gebruikt wordt. Zal dus Shuko 11km/u zijn max en dan waarschijnlijk nog niet op alle palen tegelijk mgelijk.Dit zou wel de volgende stap kunnen zijnsoordelen het laden in de stad. Elke lantaarnpaal bij een parkeervak een stopcontact geven die te activeren is met een speciale laadkabel met controle unit. Vraagt volgens mij een vrij lage investering van de lokale overheid (of degene die de lantaarnpalen beheert)
Lost meteen het ICE probleem op, aangezien je geen dedicated parkeerplaatsen voor EV’s hoeft aan te leggen.