twall-e
Roaming
Even apart draadje voor aangemaakt, maar er is een uitspraak mbt Openbare laadpalen (Nuon vs Alliander/Allego)
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In november staat er een rit naar Rijswijk gepland en dat is met een S70 vanuit Winterswijk zonder bij te laden een uitdaging weer in Zevenaar te komen. Via ChargeMap in de buurt veel laadpunten gevonden maar bijna niet openbaar. Een particulier laadpunt met twee model S-en op de foto vlakbij. Hmmm, dat geeft hoop.... Na wat zoekwerk verschillende bedrijven op dat adres aangeschreven. Dank HWS voor je snelle reactie en je uitnodiging om te komen laden. Blijft mooi zo'n forum en de bereidwilligheid om elkaar te helpen ;-)
Tja, die mail heb ik 5x ontvangen op verschillende bedrijven. Dan kun je natuurlijk onmogelijk weigerenIn november staat er een rit naar Rijswijk gepland en dat is met een S70 vanuit Winterswijk zonder bij te laden een uitdaging weer in Zevenaar te komen. Via ChargeMap in de buurt veel laadpunten gevonden maar bijna niet openbaar. Een particulier laadpunt met twee model S-en op de foto vlakbij. Hmmm, dat geeft hoop.... Na wat zoekwerk verschillende bedrijven op dat adres aangeschreven. Dank HWS voor je snelle reactie en je uitnodiging om te komen laden. Blijft mooi zo'n forum en de bereidwilligheid om elkaar te helpen ;-)
Hebben jullie dit al gezien?
Nederlandse partij brengt ultrasnelladen naar Europa - Groen7
Laden tot 350 kW. Klinkt goed. Ik ben benieuwd of we daar in de toekomst (adaptor) met de Tesla gebruik van kunnen gaan maken...
Ik zal wel als mr Negativ te boek gaan staan.
De dag dat jij Mr Negativ wordt als het gaat over Tesla of EV's, die dag zullen zelfs onze kleinkinderen (opgegroeid met alleen EV's op de wegen natuurlijk) nooit meemaken
Staat achter dichte garage deur kan er nu niet makkelijk bij, wat ik zag bij opstarten was dat er ook een 3, zelfde als in de app. Zal morgenochtend nog proberen te denken aan een foto. Is verwarrend een betere term . Was allang blij dat er een redelijk geprijsd hotel een destination charger had, zit voor cursus in zeebrugge, heb hem niet gesproken maar denk dat eigenaar ook een tesla heeft Wat ik al vermeldde sta hier een nacht dus geen enkel probleem. Op site destination chargers dit hotel gevonden(hotel ten brugge) hier staat ook 9 kw lader dus dat klopt met de 37 km/h was alleen verbaasd het drietje te zien.@Janc : kan je eens een foto van de laadinfo op de centrale console posten ?
overigens is "bedriegelijk" een zware term.
Ik denk dat we ervan moeten uitgaan dat ook voor de Ampera-e de TCO minstens vergelijkbaar zal zijn met de ICE-modellen die je opnoemt. Dankzij belastingvoordelen allerhande, besparingen op brandstof en onderhoud zal de Ampera-e ook begin 2017 al en net zoals de huidige Tesla's, aangenamer en goedkoper zijn om mee te rijden dan het ICE-equivalent met dezelde TCO.Een voorbeeld, denken jullie dat ik als Opelrijder bereid zou zijn om de prijs van een Insigna op tafel te leggen voor een EV van het formaat Astra met prestaties die nog worden overtroffen door een Astra van 23k, dus globaal 2/3 van de prijs? Never!