Zou je de andere palen in DH ook willen testen Merijn. Ga ik misschien mijn lader nog eens upgraden.
Ik zal de projectleider elektrisch rijden eens vragen wat de bedoeling is. Dat werkt sneller dan zelf alle palen te gaan testen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zou je de andere palen in DH ook willen testen Merijn. Ga ik misschien mijn lader nog eens upgraden.
Nu maak je me nieuwsgierig en ga ik proberen dat wachtwoord te vinden...juiste paswoord gebruikt ?
paswoord heeft 10 letters, begint met een T
en dan op "unlock" klikken.
In Den Haag zijn/worden de laadpalen blijkbaar voorzien van een update. Voorheen kreeg je met een ander gedeeld 12A en alleen 16A. Nu zag ik dat ik 20A krijg als ik alleen sta:
Wel fabrikaat laadpalen zijn dat Merijn ?
Ik klaag daar tegenover Nuon/Heijmans in Amsterdam namelijk ook al tijden over, dat zijn de Public Line laders van EVBox.
PublicLine
En......hoeveel kw krijg je als er aan de andere aansluiting een hybride staat te laden ?
En hoeveel als hij nog connected is maar wel al klaar met laden ?
Volgens mij ICU palen.
Als de ander klaar is mer laden maar wel connected krijg je volgens mij volledig vermogen. Ik heb nog niet ervaren dat hij rekening houdt met hybrides die op lager vermogen laden. Maar meestal is dat 1 fase 16A dus dan blijft er te weinig over om alle fases meer vermogen te geven toch?
Wij gaan een nachtje naar Hotel Winselerhof in Limburg. Iemand ervaring met laadmogelijkheden?
25 km voorbij Supercharger van Urmond. Gewoon daar even bijladen en dan verder geen zorgen, zoeken, onzekerheid over beschikbaarheid en gedoe met mogelijk verkeerde pas. Pas wanneer een hotel een Destination Charger heeft, zoals nu twee in Valkenburg, zou ik ter plaatse gaan laden, anders, zeker in dit geval, gewoon gebruik maken van de betrouwbare en snelle superchargers.
Wij gaan een nachtje naar Hotel Winselerhof in Limburg. Iemand ervaring met laadmogelijkheden?
Ja, gezellig een half uur bij Van der Valk rondhangen terwijl je ook had kunnen volladen aan een stopcontact bij het hotel terwijl je slaapt. Jij hebt duidelijk ander hobby's dan ik Hans...
Zo te zien was er nog geen laadmogelijkheid in maart dit jaar:
View attachment 201233
Winselerhof heeft op deze review gereageerd en gezegd dat ze zouden bekijken wat mogelijk is. Als er nu dus nog geen laadvoorziening zou zijn dan is het geen onwetenheid maar onwil. ;-)
Wij gaan een nachtje naar Hotel Winselerhof in Limburg. Iemand ervaring met laadmogelijkheden?
Ik heb inmiddels antwoord van het hotel dat zij een elektrisch laadpunt hebben. Uiteraard heb ik ze verteld over het Destination Charger programma.
Ben daar een tijdje geleden geweest. No way dat ik tussen die bandjes omhoog wilde gaan. Dat levert geheid velgenschade op.Je staat bij de laders op level -1 (eerst de put in, dan heel voorzichtig langs het bandje omhoog), dus wellicht meer risico op lekkages.
ik heb daar zo'n 2 jaar geparkeerd, is wel te doen hoor die helling, ik heb 1 keer velgschade gehad daar, maar dat was bij het uitrijden van de garage net na de slagbomen (eigen schuld)Ben daar een tijdje geleden geweest. No way dat ik tussen die bandjes omhoog wilde gaan. Dat levert geheid velgenschade op.
Typisch voorbeeld van hoe het niet moet.
Als ze nou eens van die gelijdebandjes zouden maken die niet een recht opstaande rand hebben, maar een schuine rand...