You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
laden moet hoedanook gebeuren om terug thuis te geraken, dus liever laden op de plaats waar ik stil sta, ipv wachten aan een supercharger, maar als het niet anders kan, so be itGewoon, minder hard rijden.
Ik vraag me toch af hoe al die niet-tesla EV’s dat telkens doen. Als je daar zonder nadenken naartoe zou rijden, sta je toch mooi te kijken...
Nou, ik rij ook met een andere EV (Zero DSR motorfiets) en ik sta inderdaad verbazingwekkend vaak bij een laadpunt wat niet werkt, op prive-terrein, of dat de eigenaar de stroom er domweg heeft afgehaald... Gelukkig heb ik een relatief kleine accu (13kWh) en kan met 10kW laden dus een 11kW laadpunt is genoeg, maar toch...
twee 3KW-laders achter het tolhuisje, ik zou chargemap meer moeten vertrouwen.iemand ervaring met laden aan centerparcs Heijderbos nabij Nijmegen? Chargemap leert me dat er kan geladen worden aan 3 KW, oplaadpunt voor die golfkarretjes waarschijnlijk?
Ik dacht dat Nederland een laadpalenparadijs was.
Ik moet vanavond in Breda zijn. Parking Chassé was mij aangeraden. 3,7kW lader én volgens Chargemap 0,028 €/min en 0,289€/kWh en dan moet je nog betalen voor de parking ook. Ik ben er max 5 uur, zou dus slechts 85 km bij krijgen.
Nog eens een bevestiging hoe verwend we zijn met het SuC netwerk.
hier en daar een QR code, in te scannen met een app, maar een pasje van newmotion en/of plugsurfing is toch onontbeerlijkVraagje voor laadpalen in België; heb je altijd een laadpas nodig? Of kan je ook gewoon met Bancontact betalen?
In Vlaanderen in principe geen publieke palen nodig wegens het dichte SuC netwerk. In Wallonië is dat andere koek. Maar er is beterschap op komst.Vraagje voor laadpalen in België; heb je altijd een laadpas nodig? Of kan je ook gewoon met Bancontact betalen?
je hebt wel gelijk, maar ik laad liever als de wagen stil staat, dan te staan wachten bij een supercharger. Maar je hebt wel gelijk. Nodig is het niet maar lokaal laden bespaart tijdverlies.In Vlaanderen in principe geen publieke palen nodig wegens het dichte SuC netwerk. In Wallonië is dat andere koek. Maar er is beterschap op komst.
je hebt wel gelijk, maar ik laad liever als de wagen stil staat, dan te staan wachten bij een supercharger. Maar je hebt wel gelijk. Nodig is het niet maar lokaal laden bespaart tijdverlies.