Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Nee, daar maak je geen vrienden mee o_O

Wat een compleet waardeloze analyse. Er is zo veel mis mee dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. Zulke onzin kun je dan misschien ook wel verwachten van iemand die op een zolderkamertje - als ik het internet mag geloven - met enkele tienduizenden euro's aan het beleggen is en ondertussen nieuwsbrieven in elkaar zit te flansen.

Niet dat ik de beste man wil verdedigen, maar hij heeft wel een eigen bedrijf(je) met die analyses en verkoopt beleggingstips..
Ik vermoed dat ie wel met iets meer dan 10 k aan beleggingen doet... dat doe ik namelijk ook al ;). Hoe succesvol hij daarmee is... geen idee. Zou ik even naar Italy moeten :p
 
Deels cash, deels aandelen ? Dan zal er vast wel weer iemand belang hebben bij een bepaalde koers.
Zie ook 'Tesla genoeg cash om gigantische schuldenpost af te lossen' | 25-01-19 | finanzen.nl

"
Zomaar wat koppen... Er rommelt wel iets.
Je kunt het ook omdraaien, een laag instapmoment heeft veel 'gerommel' nodig...
Hoe dieper het dal hoe meer mensen vertellen dat het nog veel lager kan..
Opa, vertel nog eens over de AEX in 2009
Cookiewall | Het Financieele Dagblad
 
Tesla geeft geen nieuwe aandelen uit. Ze halen hun financiering dus niet van de beurs. Er moeten dus veel instellingen of vermogende particulieren zijn die Tesla van de nodige financiering voorzien.
Ik heb het over schuld herfinancieren. De nu af te lossen schuld is ook ooit in handen gekomen van beleggers in schuldpapier; nota bene in een tijd dat de wereld van Tesla er nog wel een stukje onzekerder uitzag dan vandaag...
 
Ik denk vandaag nog instappen als je lef hebt. Morgen kan het wel eens laat zijn al zie ik ook 265 nog wel als mogelijke bodem. Ik ga ook dan niet meer bijkopen. Concludeer alleen dat ik te vroeg ben ingestapt, en daardoor is het iets meer een kwestie van volhouden voor de winst komt. My 2 cts = dat ik morgen al winst op mijn laagste instapniveau (rond 316) zal hebben. En hoop dat ik geen spijt krijg van mijn inschatting "Ik ga van de inleg in Tesla ooit een M3 kopen en met veel meer mazzel een roadster"
 
Op de website Liveblog: Cijfers FB, Tesla en Microsoft!
Update 22.15 uur: Tegenvallende winst Tesla
Zoals verwacht valt de omzet van Tesla mee ($7,23B vs $7,08), maar de winstcijfers zijn ronduit tegenvallend. In het vierde kwartaal van 2018 heeft de bouwer van elektrische auto's een nettoresultaat van $1,93 per aandeel geboekt. Analisten rekenden echter op $2,20 per aandeel. (NK)
De markt vindt de cijfers minder tegenvallen dan de analisten, nu after hours +$0.71