Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Zat vooralsnog aardig in de buurt met t klokkeluiden en dat heeft me door erop te acteren geen windeieren gelegd. Mocht het met Rusland, banken of in roerend goed helemaal fout lopen komt er een nog een herkansing, ik denk dan rond 220.

Dat zou ik wat minder fijn vinden... Turbo's zijn dan weg... Ik denk dat ik binnenkort maar genoegen neem met break-even of hele kleine winst. Wordt mij wat te riskant...

Ik had eerlijk gezegd splitsing plus Q3 cijfers ingecalculeerd als een stijging... Daar zit ik mooi naast :-(
 
Daar zit ik mooi naast :-(
Daar zitten WE mooi naast.
Resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
21 jaar geleden was ik overigens 90% van mijn ingelegde geld kwijt. ingelegd bij zogenaamd solide amerikaanse bedrijven.
7 jaar later in 2008 ging het ook niet goed en weer 7 jaar later in 2015 ook niet.
Maar dat is gelukkig alweer 7 jaar geleden.
21 jaar geleden was ik op vakantie in Portugal toen de ellende begon, moest toen iedere keer naar een internet cafe om iedere dag te kunnen zien dat er weer 20% van mijn geld weg was.
Donderdag ga ik een weekje naar Spanje, kan ik eventuele ellende gewoon op mijn telefoon volgen. (maar daar gaan we niet vanuit, we staan vandaag op een mooie winst !)
 
Screenshot_20221004-191112_Samsung Internet.jpg
 
Ik vermoed dat hij onderweg ook nog wel een investeerder is kwijtgeraakt. Geen hond gaat nu TSLA kopen, enkel verkopen, zolang we niet weten of Musk nog meer moet verkopen. Stuurt hij zo een berichtje ‘funding secured’ en dat hij niets hoeft te verkopen dan kunnen we eindelijk weer voorwaarts met het bedrijf Tesla ipv al deze onfrisse randzaken.
 
Ik vermoed dat hij onderweg ook nog wel een investeerder is kwijtgeraakt. Geen hond gaat nu TSLA kopen, enkel verkopen, zolang we niet weten of Musk nog meer moet verkopen. Stuurt hij zo een berichtje ‘funding secured’ en dat hij niets hoeft te verkopen dan kunnen we eindelijk weer voorwaarts met het bedrijf Tesla ipv al deze onfrisse randzaken.
Volgens Gary kan dit ook nog...