Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Markt gesloten met een 'verlies' van 1,1%.
Een overwinning voor Elon Musk.

Als naar verluidt VAG/Volkswagen bereid was om, als onderdeel van een consortium, maar liefst 30 miljard te investeren voor een aanmerkelijk belang in Tesla, dan zegt dat genoeg. En 30 miljard investeren is naar mijn mening iets te veel om Tesla uiteindelijk uit te willen roken, dat pikken de aandeelhouders nooit. Zo'n blijk van vertrouwen van de gevestigde orde in dat nietige Tesla met (nu) slechts 300K productie geeft aan hoe goed EM/Tesla bezig zijn. Nu alleen nog de onderdelenvoorziening, QC, communicatie, slaaptekort en nog wat zaken verbeteren ... ;)
 
Voor de verandering hier de lange termijn...
upload_2018-8-28_12-42-23.png
 

Attachments

  • Tsla.longterm.jpg
    Tsla.longterm.jpg
    121.1 KB · Views: 38
  • Informative
Reactions: FrankNL
Dit is volgens mij de derde keer dat ik dit plaatje van tiprank haal:
Het wordt er allemaal niet beter op:
2E560C60-C895-407F-A098-420224DBCA20.jpeg

Quote uit dat artikel op Teslarati:
“It should be noted that the Goldman Sachs analyst has maintained a firm Sell rating on Tesla for a while now. David Tamberrino, for one, has kept his Sell rating on the company since last year, partly causing his rankings in websites such as the TipRanks to suffer. So far, Tamberrino has an average return of -9.0, ranking him as #4,553 out of 4,875 among TipRanks‘ list of Wall St. analysts.“
 
  • Love
Reactions: S-19910
Het lijkt wel een normaal mens :)

Ik vind het toch behoorlijk kansloos. Ik als DGA van een nietszeggende BV zou mij niet blowend laten fotograferen.
Bovendien botst het met zijn eerdere uitspraak dat het de productiviteit schaadt. Ook het 'I tried it maybe once' uitspraak trek ik in twijfel als je openbaar in een radiostation tijdens een uitzending een hijs trekt van een overigens vrij forse joint.

Het helpt 'm wederom niet. Die man moet denk ik gewoon eens met vakantie. Waarom heeft ie niet gewoon gezegd 'Nee dankje'?
 
  • Like
Reactions: shthpnz and F500e